У міській раді Чернівців чимало вільних посад. Як розповіли Інформаційному агентству АСС у відділі з питань кадрової роботи міськради, досі не могли знайти охочих на заміщення вакантних посад. Саме тому і не проводилися конкурси.
"Наприклад, головного спеціаліста у відділ туризму шукали з 2014 року, - розповідають у відділі. - Також криза із кадрами у департаменті містобудівного комплексу та земельних відносин. Там бракує спеціалістів у сфері земельного законодавства".
Як раніше казав Олексій Каспрук, відсторонений міський голова Чернівців, основна причина браку кадрів у міській раді - фінансова.
"Чиновнику треба платити нормальну зарплату. Він бере на себе відповідальність, кримінальну в тому числі і великі навантаження. Його можна мотивувати. В інших міських радах ці питання вирішуються шляхом надання премій і всього іншого".
Як повідомляє прес-центр Чернівецької міської ради, відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», о 8:30 год. 7 вересня 2018 року в каб. № 202 Чернівецької міської ради (м. Чернівці, Центральна площа, 1), відбудеться конкурсу на заміщення вакантних посад:
– головного спеціаліста відділу туризму міської ради;
– начальника відділу розвитку території;
– головного спеціаліста загального відділу міської ради;
– заступника директора, начальника управління земельних ресурсів департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради;
– начальник відділу оренди землі управління земельних ресурсів департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради(на період відпустку для догляду за дитиною основного працівника);
– директора департаменту житлово-комунального господарства міської ради;
– начальника відділу інвестицій та міжнародних зв’язків;
– головний спеціаліст відділу економічного аналізу, планування та енергоменеджменту управління соціально-економічного розвитку депар-таменту економіки міської ради.
Читайте ще: Нова професія. Чернівецьких безробітних навчають, як працювати у котельнях
Кваліфікаційні умови до кандидатів на посаду:
– головного спеціаліста відділу туризму міської ради: громадянство України, освіта: вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра («Туризм», «Менеджмент та адміністрування», «Міжнародна інформація», «Державне управління», «Іноземні мови», «Міжнародні відносини»), стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
– начальника відділу розвитку території: громадянство України, освіта: вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра («Правознав-ство»,«Історія», «Політологія», «Економіка і підприємництво», «Менедж-мент»), стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років.
– головного спеціаліста загального відділу міської ради: громадянство України, освіта: вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
– заступника директора, начальника управління земельних ресурсів департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради:громадянство України, вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста (землевпорядкування та кадастр), стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років;
– начальник відділу оренди землі управління земельних ресурсів департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради(на період відпустку для догляду за дитиною основного працівника): громадянство України, освіта: вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра (землевпорядник, юрист, економіст), стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років. – директора департаменту житлово-комунального господарства міської ради: громадянство України, освіта: вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра (економіка і підприємництво, менеджмент, право, будівництво, інженерно-технічні спеціальності), стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років.
– начальника відділу інвестицій та міжнародних зв’язків: вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра («Міжнародна економіка», «Менеджмент», «Адміністрування», «Міжнародна інформація», «Управління персоналом та економіка праці», «Фінанси і кредит», «Облік і аудит», «Державне управління», «Іноземні мови», «Міжнародні відносини»), знання трьох іноземних мов; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років,
– головний спеціаліст відділу економічного аналізу, планування та енергоменеджменту управління соціально-економічного розвитку департаменту економіки міської ради: вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра (економічний аналіз, фінанси, облік і аудит), стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
Вам буде цікаво: На Буковині найбільша потреба у водіях і швачках
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
– заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеження щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
– заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
– 1 фотокартку розміром 3 х 4 см.;
– документи про освіту;
– інформацію про заповнення Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;
– паспорт громадянина України;
– довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
– письмову згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
– військовий квиток (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
– копію трудової книжки.
Кандидати допущені до участі у конкурсі, складають іспит на знання Конституції України, Закону України «Про службу в органах місцевого само-врядування», «Про запобігання корупції», інших законодавчих та нормативно-правових актів з урахуванням специфіки функціональних повноважень.
Інформація щодо конкретних функціональних обов’язків та умов оплати праці надається кадровою службою додатково. Заяви приймаються з 02 серпня по 02 вересня 2018 року за адресою: м. Чернівці, Центральна площа, 1, відділ з питань кадрової роботи, каб. 305, тел. 52-51-00.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами