При оформленні посилки у відділенні пошти була вказана вартість на суму 1 тис. 200 грн., а не фактичну його вартість - 125 тис. грн. До споживача посилка не дійшла. Працівники пошти пояснили: її отримали невідомі особи, пред'явивши паспорт заявника. Про це пише ІА АСС з посиланням на пресцентр ГУ «Держпродспоживслужби» в Чернівецькій області.
Згідно з законом України «Про поштовий зв'язок», за повну втрату (пошкодження) вмісту посилки з оголошеною цінністю передбачено відшкодування в розмірі суми, оголошеної цінності поштового відправлення.
«Оголошена (оцінювальна) вартість - це сума страховки вашої посилки. Саме таку суму вам повернуть, якщо посилка загубиться, а не фактичну вартість посилки, - пояснюють в Держпродспоживслужбі. - Слід зазначити, що від оголошеної вартості поштового відправлення залежить вартість наданої послуги, яку повинен заплатити споживач надавачу послуг при оформленні замовлення. Чим вища оголошена вартість поштового відправлення, тим вища вартість послуги.
Читайте ще: Українська поштова марка - серед кращих у Європі
У даному випадку споживач вирішив зекономити на оплаті за транспортування посилки, що призвело до великих втрат. Згідно з законодавством, він має право на відшкодування коштів в сумі оголошеної вартості посилки, тобто 1 тис. 200 грн. Тому вимоги споживача щодо повернення йому 125,0 тис. грн.. суперечить законодавству».
Отримуйте новини в Telegram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами