Про це пише газета "Експрес".
"Якщо говорити про "сірий імпорт", то це в основному зміна коду товару — йдеться про випадки, коли товар проходить по коду, що має менші ставки оподаткування, аніж насправді, — розповідає В'ячеслав Черкашин, експерт групи "податкова реформа" Реанімаційного пакета реформ. — Себто провозять не те, що записано в документації. Що менша цінова база, то нижчі суми митних зборів.
Ще одна поширена практика — перерваний транзит: на кордоні відчиняються "вікна" і вночі туди заїжджають п'ять — шість фур. У документах вказується, що вони їдуть начебто транзитом через Україну — наприклад, у Росію чи Казахстан. Машини прибувають у нашу країну, доставляють товар і все — зникають з поля зору".
"Також є схема з конфіскацією товару, оцінка його за сумнівною, зазвичай заниженою вартістю, — додає Володимир Дубровський, старший економіст CASE Україна. — Далі цей товар через своїх брокерів купують наближені до керівництва митниці фірми".
Нагадаємо, нещодавно Кабмін ухвалив постанову, яка надала право поліцейським цілодобово перебувати в зонах митного контролю. Усе, за словами урядовців, задля благої справи — боротьби з контрабандою.
Нагадаємо, Між ДФС та МВС укладуть угоду про доступ до системи «Інспектор-2006»
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами