Щорічно його показують у 40-ка країнах світу і переважно у містах-мільйонниках. Всесвітньо відоме шоу «Ніч рекламожерів» провели і у Чернівцях. З п’ятниці на суботу всю ніч чернівчани переглядали рекламні ролики, які визнані шедеврами кіномистецтва. Захід викликав небачений ажіотаж.
Щороку у всьому світі на «Ніч рекламожерів» приходять сотні тисяч людей, щоб побачити рекламу найвищого ґатунку. Споживають рекламу і у Чернівцях: цьогоріч вже втретє. Традиційно перегляд влаштувало рекламне агентство «А.С.С.». Та організатори кажуть, цьогорічна ніч здивувала.
Оксана Данилюк, директор ТРК «А.С.С.»: «Цього року був страшенний ажіотаж, люди телефонували, телефонували чужі люди ще сьогодні з прохання надати можливість хоча би зайти в зал.Але, на жаль, такої можливості нема, тому що вільних місць немає».
Цієї «ночі» чернівчанам представили оригінальні роботи колекції Жана Марі Бурсіко. Тут було усе: і зірки світового рівня, і співочі тваринки, і Санта на унітазі, й навіть порція пікатних еротичних роликів.
Дмитро Сухолиткий-Собчук: «Та реклама, яка тут, вона вся оригінальна, вона має якусь цікаву конструкцію, цікаве закінчення. Всі розуміють. Що час від часу вона пробивається на телебачення, в нас, а тут її буде цілий блок і вона тебе не втомить».
Діана Польова, глядачка: «Ми завжди ходимо на цю ніч. Ми завжди не пропускаємо її. Тому що жодного разу з тих, які ми були присутні, ми не залишились незадоволеними. Завжди все проходило на вищому рівні. Ми завжди черпали для себе щось цікаве. Я очікую, що це однозначно буде креативно, цікаво, і кожен залишиться задоволеним».
Генеральним спонсором заходу-події стала будівельна фірма “Ромтіс Буд». Директор Ромео Скрипа каже, цей захід для Чернівців та України важливий, адже представлені ролики– приклад для рекламних агентств.
Ромео Скрипа, директор будівельної фірми «Ромтіс Буд»: «Тут збирається, буде представлена реклама з всього світу. Тому я зацікавлений у розвитку реклами в Україні, тому що тут вона не на такому рівні, як в інших державах. Але ми маємо зробити все для того, щоб її розвивати, адже я за інновації, за розвиток суспільства».
На «Ніч рекламожерів» хоче потрапити кожен чернівчанин, адже шоу і справді дивовижне. Тому і міський голова тішиться, що такий захід є у Чернівцях.
Олексій Каспрук, міський голова: «20 років хотів попасти на цей захід, ну, не 20, 16 точно, коли почув, що вперше такий захід відбувся в Києві. Я сьогодні попав перший раз. Я в шоці. Я в приємному шоці, тому що це дійсно круто».
Гостей, окрім реклами, пригощали вином, кавою та різними солодощами. А опісля перегляду роликів серед глядачів розіграли головний приз вечора – Ipad Air.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами