Якісне обслуговування, зекономлений час та кошти – усе це стане цілком реальним в оновлених українських сервісах центрах МВС. Перший такий уже працює в Києві. Серед основних переваг: електронна черга та система "прозорих кабінетів". Які послуги вони надаватимуть, як обиратимуть персонал та у який спосіб боротимуться з корупцією – дізнавалися журналісти сайту "24".
На зміну ліквідованим МРЕВ прийшли нові сервісні центри МВС з розширеним спектром послуг. Серед основних: видача та обмін водійських посвідчень, реєстрація та перереєстрація авто, видача та зберігання номерів, оформлення дозволів на перевезення небезпечних вантажів, використання спеціальних сигнальних пристроїв та інші, які можна знайти на сайті Головного сервісного центру. Разом з тим, у таких центрах можна буде скласти іспит для отримання водійських прав. А згодом – отримати також довідку про несудимість. До слова, послуги будуть як платними, так і безоплатними.
Як відзначив у коментарі сайту "24" Владислав Криклій, керівник Головного сервісного центру МВС України, насамперед – це спрощене надання адміністративних послуг та їх децентралізація. Тобто необхідну послугу можна буде отримати у будь-якому сервісному центрі, а не лише за місцем проживання, як раніше. А згодом українці отримуватимуть "автомобільні" послуги онлайн, не виходячи з дому чи офісу, а також матимуть змогу зателефонувати у кол-центр, який теж планують створити.
Це мають бути мотивовані кадри та з гарним настроєм. Саме з такими якостями шукають працівників для роботи у нових сервісних центрах. Відтак, аби забезпечити якісну роботу, у центрах запровадили програму стажувань. Вона передбачає інтенсивний курс навчання на посаду адміністратора сервісних центрів, де стажерів готують, як теоретично так і практично.
Охочий може подати анкету на стажування онлайн на сайті Головного сервісного центру МВС України.
На сайті зазначається: стати членом команди може громадянин України, віком від 18 років, із закінченою вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, магістра (спеціаліста). Без судимостей. Досвід роботи у сфері послуг схвалюється, але не є обов’язковим. Також перевага надається кандидатам, які раніше не працювали у відомствах, що підпорядковуються МВС.
Після відбору та інтерв’ю найкращих запрошують на стажування на два тижні. Водночас, як стверджує Владислав Криклій, стажування не гарантує працевлаштування, але при цьому надає чимало важливих знань.
У кожній області стажування проходитиме по черзі. Станом на сьогодні "практика" для працівників сервісних центрів уже завершилася в Києві. Там було подано 2 574 анкет, тобто на одне місце претендувало 43 особи. Наразі стажери, які пройшли конкурс, вже вийшли на роботу.
Також прийом анкет на стажування уже закінчився у Дніпропетровській (подано 1808 анкет) та Київській (1367 анкет) областях. Зараз відкрито набір у Львівській області. Упродовж року такі стажування відбудуться по всій Україні, а нові працівники вийдуть на роботу.
Це в прямому сенсі мобільний сервіс, який вирушає на допомогу клієнтам у віддалені місцини. Раніше, щоб отримати навіть найпростішу послугу, люди мали витрачати чимало часу. Відтепер, за графіком, мобільна машина буде рухатися до важкодоступних місць, де за попереднім записом можна буде отримати необхідну послугу.
Йдеться про послуги, які можуть надаватися дистанційно та не потребують безпосередньої участі громадянина (як при огляді транспортного засобу, наприклад). Послуги, які надаватимуться онлайн, можна умовно розділити на дві категорії: базові та додаткові. Базові послуги, які наразі надаються в стаціонарних центрах, хочуть перенести в цифрову мережу, а питання логістики передати до кур’єрських служб. Таким чином, громадянин зможе зробити заміну посвідчення, свідоцтва або замовити довідку про відсутність судимості й отримати це у зручний для себе спосіб.
У нових сервісних центрах планують створити максимально якісні умови та сервіс, аби клієнти не мали підстав давати хабар, а персонал – його брати. Тому від самого початку стажування працівники вивчають принципи антикорупційної діяльності, коментує Криклій. Крім того, "сервісним" співробітникам обіцяють гідну зарплату – від 6 тисяч гривень.
У свою чергу, послуги сервісних центрів надаватимуться у відкритому просторі за принципом єдиного вікна, що значно мінімізує корупцію. При цьому, зазначає керівник Головного сервісного центру МВС України, співробітники нестимуть персональну відповідальність – оскільки більшість рішень прийматимуть самостійно, без сприяння керівництва. І це один з кроків у боротьбі з нечесністю.
Перший новий сервісний центр уже відкрився 12 липня у Києві на Павла Усенка, 8. Він, власне, поки й візуалізує те, як виглядатимуть сервісні центри нового зразка: електронна черга, "прозорі кабінети", використання сучасних технологій. Наразі в "прозорому" офісі надають вдвічі більшу кількість послуг ніж раніше (а саме 300 послуг на день). Упродовж року нові сервісні центри планують відкрити в усіх обласних центрах України.
Раніше цієї послуги не існувало. Однак тепер на офіційному сайті Головного сервісного центру МВС можна отримати витяг з Єдиного державного реєстру МВС про володіння транспортними засобами. Наразі цей сервіс надає обмежену інформацію про автомобілі, зареєстровані за власником фізичною чи юридичною особою. Проте невдовзі тут планують розширити функціонал, додавши можливість здійснювати перевірки за VIN кодом (простіше кажучи, за номером кузова автомобіля), а в перспективі – отримати власний український аналог всесвітньо відомих Carfax або Autocheck, коли людина дистанційно зможе дізнатися про автівку більше, аніж від продавця на авторинку.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами