В програмі "Суть Речей" Павліна Храпчинська, директор приватного підприємства "Багіра" та Юлія Сафтенко, депутат міської ради, член робочої групи, яка працює з перевізниками намагалися з'ясувати, чому перевізники вимагають змінити умови конкурсу перевезень у Чернівцях
Юлія Сафтенко: Я чула багато разів від перевізників, що багато емоцій, що хочуть конструктивного діалогу, то чому у травні 2016 року перевізники подають позов до суду і хочуть скасувати умови конкурсу, які були затверджені виконкомом і взагалі, типовий договір, тому що це нічого інакше, як маніпуляція, це нічого інше, як паралізована умова, конкурс провести не можна, щоб інші перевізники на цих маршрутах працювали, яких ці умови задовольняють, а виходить таке блокування, що і не нашим, і не вашим. Тут програють усі, повністю робота паралізована. То як це перевізники хочуть конструктивну роботу, хочуть щоб чернівчани були задоволені, ми всі цього хочемо, ми всі в цьому зацікавлені, маємо працювати як єдиний механізм, але з іншого боку ви самі паралізували всю роботу.
Павліна Храпчинська: Саме умови конкурсу суперечать чинному законодавству. Саме в пункті, що машини, які мають лише до 8 років, мають бути на маршруті. В Чернівцях за останні два роки було куплено 5 автобусів, це в 14 році. І все. В 15 році жодна машина не заїхала. А з тих 5-ти ще й віддали на Закарпаття, бо не могли повернути борг по банкові. 22 маршрут віддали на Закарпаття. Чернівчани втратили «Богдана» нового, бо не могли повернути борг. Чи не вважаєте ви, що саме в цьому пункті, що це монополія ринку, не допущення до участі в конкурсі, якщо транспортні засоби старші 8 років. А перевізник не зміг поновити транспорт у Чернівцях. У нас всі машини у Чернівцях після 8-ми років. Тільки 5 машин, я називаю підприємства. 3 у мене, в Дзюбака Віталія Романовича і в Миколи Тарасовича, одна чи дві. Чи не вважаєте ви, що сюди хочуть на цей ринок, свідомо завести монополіста, це буде як з світлом, з газом, ми бачимо це, так чи ні?
Людмила Григорчук: Тільки один пункт не підходить перевізникам?
Павліна Храпчинська: Ще є. Пункт про перевезення пільгової категорії без відшкодування з будь-якого джерела. Скажіть будь ласка, яка сфера послуг, я б хотіла знати, надає 70 тисячам населення таку послугу. По три гривні в подарунок кожен день. Людина робить поїздку туди і назад – це 6 гривень, це небагато, але якщо взяти 72 тисячі населення пільгового, то звідки перевізник має взяти і перекрити. Є привабливих 2-3 маршрути в Чернівцях. Це знає мерія, це знають перевізники, всі інші 40 маршрутів не можуть це забезпечити. Це правда і це треба визнати.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами