Порівняно з вартістю телереклами під час виборів президента, ТРК "Україна" знизила максимальну ціну вдвічі, а канал "1+1" – підвищив, теж у 2 рази. Одразу після опублікування указу Володимира Зеленського про розпуск парламенту ЗМІ оприлюднили розцінки на політичну рекламу. Згідно з вимогами закону, лише після цього медіа можуть на замовлення кандидатів транслювати політрекламу. Кінцева дата оприлюднення розцінок – 25 травня.
Ціни коливаються від 1,2 грн за секунду вночі на телеканалах "СТБ", "ICTV" і "Новий канал" до 2 987 гривень за секунду в прайм-таймі на "Інтері".
Рух ЧЕСНО порахували, що зараз максимальна вартість секунди на ТРК "Україна" у вечірньому праймі знизилася, у порівнянні з президентськими перегонами, вдвічі – до 2 829 гривень (без ПДВ).Стільки ж наразі коштує реклама й на спортивних телеканалах "Футбол 1" і "Футбол 2", які теж входять до медіагрупи "Україна" Ріната Ахметова.Найнижча ціна на рекламу в медіагрупі в нічні й досвітні години на розважальному каналі "Індиго TV" – 6-7 гривень.
Нагадаємо, 5 тисяч гривень за секунду. Скільки вартує політична реклама на телебаченні.
Медіагрупа "Інтер" продає політичну рекламу навіть на дитячому "Піксель TV".Найдорожче з-поміж каналів цієї медіагрупи коштуватиме реклама на "Інтері" – 2 897 гривень за секунду між 19:00 і 20:00. Найдешевша політреклама – за 518 гривень між 6:00 і 7:00. На решті телеканалів групи вартість реклами навіть нижча за найдешевшу на "Інтері". На "НТН" за секунду у вечірньому праймі правлять 518 гривень.
До цієї медіагрупи, пов'язаної з Дмитром Фірташем, нардепом Сергієм Льовочкіним, входять канали "ZOOM", "Мега", "К1", "К2", "Ентер-Фільм" і "Піксель TV". Ціна транслювання на них реклами становить від 13 до 143 гривень. Найдешевшою в медіагрупі є реклама на дитячому каналі "Піксель TV". Там максимальна вартість політичної реклами – 78 гривень за секунду з 10:00 до 15:00.
На "1+1" вдвічі подорожчала секунда реклами. З поміж телеканалів Ігоря Коломойського та братів Суркісів найдорожчою є реклама на "1+1" – до 2 250 грн у вечірньому прайм-таймі, а найдешевшою – в ефірі каналу "2+2", де за секунду рекламного блоку потрібно заплатити 170 грн.
Вартість секунди політичної реклами на "1+1" навіть у нічний час не опускається нижче від 900 грн.
Цікаво, що в період президентських перегонів розцінки на політрекламу на каналі були меншими. Тоді її мінімальна вартість становила 320 грн, а максимальна – 1 050 грн. Хоча під час розрахунку цін на рекламу для парламентської кампанії, згідно із законом, за основу мали б братися однакові показники – розцінки на рекламу протягом останніх 3 кварталів 2018 року.
Імовірно, на "1+1" затверджували розцінки на політрекламу під час президентської кампанії, виходячи з політичної доцільності та позиції власника, а не прив'язуючись до комерційної вартості реклами.
На інших каналах ціни на транслювання телереклами до парламентських виборів є нижчими. Так, на каналі "2+2" секунда реклами коштує щонайбільше 750 гривень, а на "ТЕТ" – 585 гривень.
Читати ще: ЦВК оприлюднила "розцінки" для кандидатів в депутати.
З-поміж інформаційних телеканалів максимальна вартість секунди реклами під час парламентської кампанії буде на каналі "Прямий" – 700 гривень, а мінімальна – 500.
На "5 каналі", який належить П.Порошенкові, секунда у вечірньому праймі максимально коштує 277,16 гривні, а мінімально – 88,72.
Другий за вартістю секунди телеканал "NewsOne", який перебуває під впливом Віктора Медведчука. Там максимальна ціна реклами – 530 грн, а найнижча – 340.Інший пов'язаний з Медведчуком телеканал "112 Україна" продає секунду реклами зо 94-127 грн.300-250 гривень коштуватиме секунда політичної реклами на телеканалі родини львівського бізнесмена Петра Димінського "ZIK".
Секунда реклами на каналі бізнесмена й нардепа Костянтина Жеваго та дружини "нарфронтівця" Миколи Княжицького "Еспресо" до парламентських виборів коштуватиме до 250 гривень.
Реклама на "24 каналі", який належить дружині мера Львова Андрія Садового, коштує від 14 до 180 гривень.
Найдешевшу з-поміж розмовних каналів рекламу продає телеканал "Максі-ТВ", який виходить в ефір під лого "НАШ" і належить татові нардепа Євгенія Мураєва. Вартість секунди там – 80 гривень.
Суспільне ще дешевше. Під час президентської виборчої кампанії 2019 року максимальна вартість реклами на "UA: Перший" була 70 гривень. Зараз вона опустилася до 63,56.
На радіо максимальна ціна вдвічі нижча. На "UA: Культура" і "UA: Крим" секунду рекламного часу можна купити за 12 і 8 грн відповідно.
Нагадаємо, на попередніх виборах кандидати в президенти витратили в першому турі понад 1,7 мільярда гривень.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами