Вже незабаром підприємство запустить в дію телефонні застосунки, за допомогою яких споживачі зможуть передати показники споживання води, оплатити та замовити певні послуги постачальника. Про це сьогодні, 16 липня, на пресконференції розповів генеральний директор КП «Чернівціводоканал» Андрій Колесник, пише ІА АСС.
Читайте також: Чернівці отримають гроші на реконструкцію водопровідних мереж
«Ми провели аналіз абонентного відділу. І за його результатами прийняли рішення про створення абсолютно нової структури Центр обслуговування споживачів (ЦОС). Анонсую, що найближчим часом чернівчани будуть бачити зовсім іншу комунікацію.
Отож, зараз тривають роботи по діджиталізації послуг Центру. Тут підприємство співпрацює з компанією SoftServe, лідером ІТ-ринку Східної Європи. Так, ми оновили Особистий кабінет споживача, там з’явилася послуга оплати водопостачання та водовідведення без комісії, а через декілька тижнів презентуємо чат боти в Telegram та Viber, які ми зараз тестуємо, де буде багато цікавих та корисних опцій. З цим усім ми познайомимо чернівчан пізніше», - повідомив Андрій Колесник.
Так, за його словами, Чернівці стануть третім містом, де працюватиме така система, після Києва та Львова.
Дивіться нас на YouTube
«Окрім цього, наші контролери тепер ходитимуть з мобільними телефонами з геолокацією, будуть також доступні функції замовлення різних послуг: перевірка лічильника, заміна пломби, передача показників та інші», - додав директор «Чернівціводоканалу».
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами