Працюватимуть вони на двох платформах від підприємства до споживача і зворотному напрямку. Наразі застосунки функціонуватимуть у тестовому режимі. Про це пише ІА АСС з посиланням на пресслужбу Водоканалу.
Читайте також: На межі банкрутства: «Чернівціводоканал» прийняли з пустими складами і боргами
Як повідомляють комунальники, для їхніх споживачів будуть доступні чат-боти в Telegram та Viber.
У них чернівчани дізнаватимуться від Водоканалу про аварійні відключення у місті, перебої у водопостачанні тощо.
У зворотному напрямку за допомогою чат-ботів споживачі зможуть відправляти звернення до комунального підприємства, передавати відповідні показники та замовляти певні послуги, йдеться у повідомленні.
Наші новини є у Facebook
Нагадаємо, наприкінці минулого тижня керівництво КП «Чернівціводоканал» розповідало про реорганізацію абонентного відділу та створення нової структури – Центру обслуговування споживачів. Окрім цього, генеральний директор підприємства Андрій Колесник анонсував запуск роботи чат-ботів Водоканалу.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами