КП «Чернівціводоканал» спільно з чернівецькими програмістами розробили та запустили в Telegram та Viber чат-бот, пише ІА АСС.
Наші новини є у Facebook
За інформацією комунального підприємства за півтора місяця тестової роботи чат-бота вдалося залучити понад 3200 зареєстрованих користувачів, отримати понад 100 000 гривень проплат за послуги, отримати більше 2 000 показників тільки за серпень, зекономити більше 300 людино-годин.
- отримувати сповіщення про відключення водопостачання (на телефон приходить повідомлення з датою, адресою та тривалістю відключення водопостачання)
- передача показників безпосередньо в систему КП «Чернівціводоканалу»
- отримувати нагадування про своєчасну передачу показників
- можливість оплатити безпосередньо в програмі
- керувати одночасно кількома рахунками
- дати запит про відсутність водопостачання (нема води - оформіть запит на підприємство і за кілька хвилин знатимете причину)
- повідомити про витік, який побачили на вулиці
Для реєстрації в чат-боті потрібно ввести номер мобільного телефону, особовий рахунок і, на вибір: код активації (він є на платіжках КП «Чернівціводоканал») номер лічильника або суму останньої проплати.
Читати: Масштабне відключення: «Чернівціводоканал» оприлюднив графік підвезення води
Якщо ви не знаєте цих даних, їх у телефонному порядку нададуть в Абонентному відділі підприємства за телефонами (0372) 52-58-58, (0372)52-23-94, 099-152-58-58, 067-374-07-09
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами