Цьогоріч на відвідувачів локації «Болени» чекала приваблива фотозона і нові пропозиції.
Усі охочі могли зробити світлину у фотозоні «Болени» , опублікувати у мережі Instagram та виграти приз від компанії.
Керівник підприємства поділився з ІА АСС, що нового приготувала «Болена» для своїх клієнтів.
Богдан Кіндрачук, власник ТМ «Болена»: «Минулоріч ми відзначили 20-річчя. На ринку ми вже, мабуть, далеко не молоді. Упродовж всіх 20-ти років ми себе чудово почуваємо. Головне, що себе чудово почувають наші клієнти поруч із нами, задоволені якістю нашої продукції. Щодо новинок, то цього та минулого року разом із компанією REHAU ми вивели на ринок нові продукти енергозберігаючих віконних систем, це GENEO і SYNEGO, вони є провідними на ринку. Коли люди можуть зводити великі особняки, робити дорогий ремонт, вони можуть собі дозволити поставити якісні вікна і на довгі роки отримати теплозбереження у приміщенні. Протягом декількох років даємо можливість клієнту за енергозаощадною програмою зекономити на енергоефективних вікнах. Ця програма працює через Європейський банк реконструкції та розвитку , який повертає 35 відсотків від вартості товару.»
Юліана, SMM-менеджер ТМ «Болена» розповіла, що компанія почала активно розвиватись у соц-мережах: «Зараз ми дедалі активніше працюємо у соцмережах. Чимало різних акцій та розіграшів проходить. Наші підписними фактично першими бачать наші новинки. Це можуть бути розіграші як на придбання вікон, також нещодавно ми розігрували смарт-телевізор.»
Представники компанії зазначають: наразі розіграші у соцмережах тривають до 16 липня.
Знайти інформацію можна сторінці «Болени» у мережі Фейсбук та Instagram
Довідково: Висока якість продукції та європейський рівень сервісу, сучасний дизайн виробів і новаторський підхід до їх розробки, залучення досвіду та безпосередня співпраця з ведучими світовими товаровиробниками – всі ці характерні риси діяльності фабрики вікон «Болена» давно вже забезпечили їй як заслужений авторитет серед споживачів, так і об’єктивно підтверджену позицію беззаперечного лідера на ринку металопластикових конструкцій Західної України.
Фабрика вікон «Болена» – багатопрофільне підприємство, що функціонує на українському ринку вже 20 років, пропонуючи своїм клієнтам високоякісні товари власного виробництва та не менш якісні послуги. Зокрема – виготовлення та встановлення металопластикових вікон , дверей та вітрин з ПВХ-профілю німецької фірми REHAU, дверей, вітрин з ПВХ-профілю, захисних ролет, гаражних воріт, протимоскитних сіток, підвіконь та відливів, арочних конструкцій.
Додаткова інформація є на сайті «Болени»
Інформація на правах реклами
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами