«Чернівціводоканал» розпочав користуватись чат-ботом всього місяць тому, проте на сьогодні чат-бот має вже 6400 користувачів. Окрім того, щотижня кількість мешканців міста, які користуються чат-ботом, зростає в середньому на 700 осіб, пише ІА АСС з посиланням на пресслужбу Чернівецької міської ради.
Читайте також: Аварія на водогоні: у Чернівцях два дні будуть перебої з водою
З допомогою системи було подано вже 3000 показників та проведено проплат на суму 500 000 грн. У підприємстві кажуть, що завдяки чат-боту вже вдалось зекономити 600 людино-годин.
«Те, що ми починаємо використовувати технології в операційній роботі є вагомим першим кроком на шляху трансформації водоканалу в сучасну компанію. Чат-бот - це можливість правильно розподіляти та витрачати власні ресурси, і автоматизовувати ті операції та роботу, які можуть виконувати технології. Думаю, що за рік використання цього рішення зможемо побачити колосальні результати», - Андрій Колесник, директор КП «Чернівціводоканал».
Нагадаємо, така система комунікації дозволяє отримувати сповіщення про відключення водопостачання, передавати показники лічильника, оплатити онлайн та керувати кількома рахунками.
Наші новини є у Facebook
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами