За останні 4 місяці до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області звернулись понад 10 громадян з вимогою повернення коштів Центром комп’ютерної допомоги за надання неякісних послуг з ремонту комп’ютерної техніки. Про це повідомила Анжела Косован, начальниця відомства, пише ІА АСС.
В оголошеннях, розміщених на вхідних дверях будинків та електромережах в Чернівцях, споживачам пропонувалось надання послуг з ремонту комп’ютерів за великими знижками (понад 50%, а для пенсіонерів ще додатково 10%) та повідомлялись номери телефонів, за якими приймались замовлення.
«У всіх випадках майстри приходили додому до споживача та, оглянувши комп’ютер, оголошували вартість виконання робіт в сумі 300 грн і забирали його в майстерню для здійснення ремонту. Після проведеного ремонту майстри надавали споживачам договори із переліком наданих послуг, в яких вартість була набагато вище оголошеної раніше і коливалась від 1,5 тис грн. до 3,8 тис. грн. До того ж, після такого «ремонту» споживачам видавалась техніка, яка і надалі не працювала або працювала неякісно», - написала Анжела Косован.
Повідомляється, що договори із споживачами були оформлені без зазначення назви суб’єкта господарювання, який надавав послуги, а бланки договорів містили печатки суб’єктів господарювання, які не значаться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Наші новини є у Facebook
На вимогу Головного управління Держпродспоживслужби працівники, які знаходились в даній майстерні, не надали жодних документів, що підтверджували їх право займатися господарською діяльністю.
Дії майстрів з ремонту комп’ютерної техніки містили ознаки шахрайства, тож матеріали за скаргами ошуканих споживачів направили до Головного управління Національної поліції в Чернівецькій області.
Читайте також: Фальсифікат ковбаси та червоної ікри: буковинців просять бути обережними
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами