У програмі "Суть Речей" заступник міського голови Чернівців Володимир Середюк запропонував представити на Петрівському ярмарку Чернівці – як весільний край.
Людмила Григорчук: Якщо говорити про виробництво, що ми можемо запропонувати? Чернівці славляться своїм чистим повітрям, бо у нас немає великих підприємств. А ви кажете, що виробництво – це перший пункт, що він мусить бути.
Володимир Середюк: Виробництво, так, але є різні виробництва. Я однозначно прихильник, що у нас не повинно бути важкого або шкідливого виробництва. Я навчався у Києво-Могилянці, у літній школі, і коли ми говорили про Чернівці, то спікери, люди з величезним досвідом у стратегічному мисленні, казали, що Чернівці - унікальне місто. Ми перейшли з доіндустріальної епохи у постіндустріальну епоху. Перескочивши індустріальну епоху. Так і є. Зверніть увагу, заводи Гравітон, Кварц, Електромаш – це заводи високотехнологічні, з високою доданою вартістю, що вклавши у матеріали одну умовну одиницю, ми одержимо не дві, а 5 умовних одиниць, за допомогою інтелекту і фахівців. Багато фахівців вже відійшли від справ, але потенційно, це дуже потужні інженери, фізики, новатори, винахідники, вони затребувані.
Якщо ми говоримо про робочу силу, ми не позиціонуємо себе як дешева робоча сила. Ми високоінтелектуальна і високотехнічна робоча сила. Це доводить виробництво на Кварці,але воно не шкідливе абсолютно. Я говорю про виробництво із високою доданою цінністю. Це знову ж таки або електроніка, або якісь складові елементи якогось продукту, який має високу додану цінність.
Можливо, деякі речі не зовсім зрозумілі для чернівчан, але як приклад, весільний бізнес. Ми мало знаємо про них, бо вони не хотіли публічності. Але це може бути нашою родзинкою. Ми заявляли себе як весільний край у Києво-Могилянці, ми подавали там себе як весільну столицю України. Проаналізувавши ринок і знаючи, як у Європі виставляються в салонах. А якби ми об’єднали в одну сферу весільний кластер, це такий популярний у світі кластерний підхід до бізнесу, виграли б усі, нема конкуренції.
Ми випускаємо продукт made in Bukovina, під одною лейбою. Чому Буковина, тому що румуни величезні кошти вкладають у промоцію в Європі бренду Буковина. І у бізнесі є дуже цікаве твердження, як паровоз, вчепитися вагоном до великого локомотива. Навіщо вкладати кошти у нове, якщо є вже відоме. Це насправді фішка. І тут є і туризм, ми можемо проводити заходи, церемонії, на будь-який смак, за 30 кілометрів - Євросоюз, мені буквально вчора така думка спала, що зараз буде Петрівський ярмарок, була перша нарада по цьому питанню, організаційна по локаціях, і ми визначалися, як ми його проводимо, класично, як завжди, чи придумуємо щось цікаве. Ми оголошуємо конкурс проектів, сценаріїв, хто запропонує кращий варіант проведення ярмарку. Я думаю, чому нам його не провести як весільний. Може, не на кареті приїхати, або на кареті, але весільній, прикрашеній до даної церемонії. Петрівський ярмарок дуже популярний в Україні. Про нього знають багато людей. Кількість учасників вже велика, дзвонять, замовляють, хочуть приїхати. Це додаткова можливість позиціонувати себе як весільний край, якби підтримали нашу ініціативу виробники і трохи вийшли б з тіні, то виграли б усі.
Людмила Григорчук: Але ви забуваєте про гордість буковинців, ніхто не хоче ділити славу з кимось іншим. Це буде дуже важко, їх об’єднати...
Володимир Середюк: Так, це надзвичайно важко. Але якщо цього не робити, то цього точно не буде. Я буду більше жаліти, якщо я не спробую. Якщо не вийде – то значить я хоч спробував. Але я впевнений, що це надзвичайно цікаво було би всій Україні - побачити весільні Чернівці. Тим більше, нам є що показати. Це показав весільний ярмарок і відкриття весільного сезону на Кобилянській. У нас свій продукт, чому ми не можемо ним гордитися.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами