Відтепер на неякісні пасажирські послуги в поїздах чи корупцію можна поскаржитися онлайн.
Відповідний електронний сервіс розмістили на сайті "Укрзалізниці".
"Заповнити електронну форму користувачі можуть досить легко: потрібно у меню вибрати, чого саме стосується звернення: пасажирських, приміських послуг чи антикорупції. Заявнику необхідно зазначити ім'я, електронну адресу, тему повідомлення та сформулювати його зміст. Для того, щоб детально розглянути звернення, зміст повідомлення має бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номера поїзда, вагону, сполучення та інших подробиць. Це дасть можливість залізничникам ґрунтовно проаналізувати ситуацію та своєчасно зреагувати на негативні випадки", – ідеться в повідомленні "Укрзалізниці".
Також продовжує діяти телефонна гаряча лінія – 0-800-50-31-11, повідомляє ТСН.
Читайте також: «Укрзалізниця» призначила 13 додаткових поїздів на новорічно-різдвяні свята. Буде ще й потяг «Київ-Чернівці».
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами