Унікальну інновацію чернівчанам презентували під час дводенного фестивалю WOW DONE AWARDS.
Нагадаємо, це міжнародний фестиваль всіх видів маркетингових та digital-комунікацій. Він стартував сьогодні, 23-го березня.
З програмою можна ознайомитися за посиланням.
У Мармурові залі Чернівецького університету учасники фестивалю побачили першу у світі інтерактивну сукню з екранів "Screen Dress 1.0". На виготовленому на 3D-принтері платті закріплені 43 екрани 4.5 дюймів. Усі вони синхронізовані в єдину систему, яка може транслювати будь-яке відеозображення.
Про інновацію журналістам інформагентства "А.С.С." розповів Сергій Гермашев, директор компанії "Outforz Digital".
"Ми не продаємо сукню як виріб. Ми здаємо її в оренду: це може бути відкриття магазину, fashion-показ чи будь-який інший івент, — каже пан Сергій.
Інноваційна сукня вже "побувала" на кількох столичних заходах та продемонструвала свої можливості.
"На відкритті магазину в одному з київських торговельних центрів ми запустили акцію: на платті, окрім логотипів та відероликів бренду, у певний момент з'являлися QR-коди. Той, хто першим їх "ловив" за допомогою свого гаджету — отримував знижки або подарунки від магазину".
Вартість інноваційної сукні творці не називають. Але кажуть: ціна за один івент — 1000 доларів.
Зараз компанія працює над створенням нової інтерактивної моделі — "Screen Dress 2.0"
Довідково:
"WOW DONE AWARDS" став еволюцією міжнародного фестивалю "Золотий PROпеллер", який проходив в Україні 11 років поспіль. У 2018-му "WOW DONE AWARDS" приїхав у Чернівці. Серед учасників — провідні фахівці у галузі маркетингу та реклами. Партнером фестивалю є Рекламне агентство "А.С.С.".
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами