Тиждень тому департамент інфраструктури та благоустрою міської ради попереджав про примусовий демонтаж незаконної реклами на опорах Міськсвітла та Тролейбусного управління, пише ІА АСС. Сім днів давали рекламодавцям для усунення порушення самостійно. Хто не встиг – того притягнуть до відповідальності.
Наші новини є у Facebook
«Згідно із ст. 8 ЗУ «Про рекламу» реклама заборонена на електроопорах. Ми з цим боремося. Хто не дослухався до попередження – буде відповідати перед законом. А штраф за таке передбачено до 1700 грн і це лише за одну електроопору. Наші дії - це і попередження для інших: не розміщуйте, бо будете відповідати. Щодо сітілайтів, то цим займається інший департамент урбаністики та архітектури. Але там теж зараз проводять перевірки та рейди», - прокоментував Григорій Прохоренко, директор департаменту ЖКГ Чернівців.
Сьогодні працівники «Чернівціміськсвітла» та Тролейбусного управління зняли незаконно розміщені рекламні конструкції про виставки звірів, перукарські послуги, продаж квартири, курсування приватного міського маршруту. Це відбувалось на Бульварі Героїв Крут, на вулиці Полєтаєва, проспекті Незалежності.
Читати: Прибирання Чернівців: відомо, хто і де наводитиме лад
«Минулого тижня наша одна автівка з бригадою зняла 200 конструкцій по місту. Люди розміщують, що хочуть і де хочуть. По-перше, це неестетично, по-друге, - незаконно. Від паперових і фанерних плакатів до металевих конструкцій – кмітливість таких бізнесменів вражає своєю зухвалістю. І це все без жодних дозволів. На опорах будь-які конструкції заборонені. Це заважає працювати електромонтажникам. Наприклад, вчора ми монтували нове освітлення на Небесної Сотні і паралельно зняли 12 конструкцій, - сказав Андрій Шалєєв, директор МКП «Чернівціміськсвітло».
Зі слів керівника «Чернівціміськсвітло», у Чернівцях був випадок, коли на вулиці Комунальників підприємець відкрив автомийку і розмістив на 10-ти опорах самовільну рекламу. Після попередження чоловік зняв рекламу та заплатив штраф.
Між іншим, одним із дієвих способів боротьби з незаконною рекламою є функція автоматичного телефонного набору. Так вчинили у 2015 році у Чернівцях, коли номери із плакатів вносили у базу даних, а вже комп’ютер щохвилинно телефонував і нагадував про порушення закону і про штраф. Окрім незручностей, це ще й блокувало телефони для реальних клієнтів, котрі ніяк не могли додзвонитись до рекламодавця. Зараз у міській раді знову міркують про впровадження такого технічного принципу.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами