Учасники захожу досліджуватимуть тенденції управління брендами в умовах євроінтеграції, виявлятимуть невикористані можливості та особливості Буковини, що обумовлені воєнним станом та значною кількістю переселенців.
1. Сучасні тенденції у формуванні брендів.
Ольга Вдовічена, завідувачка кафедри маркетингу, цифрової економіки та підприємництва ЧТЕІ ДТЕУ.
2. Особливості брендингу і айдентики Чернівців в умовах воєнного стану.
Сергій Бостан, директор департаменту соціально-економічного розвитку та стратегічного планування Чернівецької міської ради.
3. Туристичні магніти Буковини як елемент брендування дестинації.
Тетяна Татарчук, керівниця регіонального офісу Програми «U-LEAD з Європою» в Чернівецькій області.
4. «Кухонні війська». HoReCa Буковини як складова формування іміджу регіону.
Олександр Довганич, співвласник ресторану «Ля паста», голова громадської організації «Буковинська організація рестораторів «Щастя» (БОРЩ).
Наші новини є у Facebook
Місце проведення: конференц-зал Чернівецького торговельно-економічного інституту, ауд. 205, Центральна площа, 7.
Початок об 11:00.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами