Як повідомляє ІА АСС з посиланням на Чернівецьку міську раду, відповідно до статті 221 Закону України «Про рекламу» реклама азартних ігор, реклама знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, забороняється:
– на радіо та телебаченні, у тому числі за допомогою кабельного, супутникового, IP-телебачення, онлайн-телебачення, мобільного телебачення, цифрового ефірного телебачення та інших засобів передавання сигналу, у період з 6 до 23 години;
– у наукових, науково-популярних, навчальних, громадсько-політичних, довідкових, літературно-художніх виданнях, виданнях для дітей та юнацтва та інших виданнях (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм);
– в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм);
– на зовнішніх та внутрішніх поверхнях транспортних засобів та метрополітену;
– засобами зовнішньої реклами;
– на товарах (у тому числі одязі), призначених переважно для осіб віком до 21-річного віку;
– в місцях проведення розважальних, театрально-концертних, спортивних та інших заходів для осіб, які не досягли 21-річного віку.
Читайте ще: Верховна рада України ухвалила закон про гральний бізнес
Частинами шостою та сьомою статті 221 Закону України «Про рекламу» визначено, що замовником виготовлення, розміщення, розповсюдження реклами азартних ігор може бути виключно суб’єкт господарювання, який має ліцензію на провадження відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор. Будь-яка діяльність з рекламування азартних ігор суб’єктів господарювання, які організовують азартні ігри, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими здійснюється діяльність з організації та проведення азартних ігор, без наявності у рекламодавця ліцензії на провадження відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор – забороняється.
Згідно з частиною другою статті 27 Закону України «Про рекламу», відповідальність за порушення законодавства про рекламу несуть рекламодавці, виробники реклами та розповсюджувачі реклами.
Відповідно статтею 59 Закону за порушення вимог законодавства про рекламу азартних ігор та їх організаторів до рекламодавців, виробників реклами або розповсюдження реклами застосовується фінансова санкція у розмірі 300 (трьохсот) мінімальних заробітних плат.
Отримуйте новини в Telegram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами