*Політінформер
Україна ще не бачила таких масштабних реконструкцій. Під час «Великого будівництва» не тільки ремонтують або перестилають дорожнє покриття. Часто змінюють водопровід, каналізацію та зливні мережі, облаштовують світлофори й тротуари.
До кінця 2020 року планують побудувати сотні шкіл, садочків, лікарень і тисячі кілометрів доріг.
«Велике будівництво» — програма, ініційована Президентом України 2020 року.
Особливий фокус — на оновленні доріг: у 2020 році планують оновити 6500 км доріг, з них 4200 км — дороги державного значення.
Заплановано будівництво 142 шкіл, 117 дитсадків, 212 приймальних відділень, 570 амбулаторій, 122 спортивних об’єктів.
Загалом у 2020 році в державний бюджет заклали 1 млрд грн на побудову центрів екстреної допомоги по всій країні. Планується реконструювати та капітально відремонтувати 210 приймальних відділень.
«Ми йдемо на місцеві вибори, щоб надати українській молоді перспективу, знайти цікаву й гідну роботу там, де ти живеш, у своїй громаді. Щоб реалізувати, за завданням президента Володимира Зеленського, стратегію розвитку регіонів, а також завершити проєкт «Велике будівництво», — сказав Голова партії «Слуга Народу» Олександр Корнієнко.
Міст через р. Черемош у с. Розтоки Путильського району Чернівецької області
Першочергова задача національного проєкту «Велике будівництво» — привести дороги України до нормативного стану й наблизити до стандартів ЄС.
Українські дороги — одні із найгірших у світі. Близько 90-95% усіх шляхів перебувають у незадовільному стані, а половина потребує повного оновлення. З «місячних кратерів» українських доріг не кепкував хіба що ледачий. Програма «Велике будівництво», долаючи бюрократію і безвідповідальність у високих кабінетах, змінює сам технологічний процес ремонту й кладе край «місячним» технологіям асфальтування по снігу або «ремонту» дороги граблями.
Міжнародна траса М-19 до КПП Порубне Чернівецька обл.
Програма «Велике будівництво» розрахована не на один рік й охоплює різні типи об’єктів: дороги з придорожньою інфраструктурою, мости, школи, дитячі садки, медичні заклади, спортивні об’єкти. Фінансування відбувається поетапно та з кількох джерел — з державного й місцевих бюджетів, і залежить як від злагодженої роботи парламенту, так і уряду.
У вересні до Верховної Ради було внесено законопроєкт №3991 від «Слуги Народу», яким пропонується зняти обмеження на граничну величину місцевого боргу, якщо витрати не перевищуватимуть у наступних бюджетних періодах 30% обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування, зокрема, ремонту доріг і мостів.
Під час голосування «за основу» проєкту депутати чотирьох фракцій відмовилися підтримати це рішення. Виступили проти виділення коштів фракції «Європейська солідарність», «Голос», Батьківщина» та «Опозиційна платформа — «За життя», чим довели, що відверто саботують роботу. Але фракція «Слуга Народу» вкотре підтвердила єдність монобільшості й законопроект №3991 ухвалили.
Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське дослідження громадської думки. З’ясувалося, що майже 90% респондентів підтримують розвиток інфраструктури державним коштом. Загалом схвалюють програму «Велике будівництво» 9 з 10 українців.
«Президент Володимир Зеленський прирівняв Буковинські Карпати зі Швейцарією. Він упевнений, якщо будуть дороги й мости, то туристичний бізнес почне розвиватися. У Чернівецькій області вже почали втілювати цю стратегію завдяки «Великому будівництву», — каже кандидат політичних наук та кандидат в депутати до Чернівецької обласної ради від політичної партії «Слуга Народу» Гуйтор Микола Миколайович.
Микола Гуйтор, кандидат у депутати до Чернівецької обласної ради від партії «Слуга Народу»
За «Великим будівництвом» можна стежити в реальному часі:
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами