Як розповів директор департаменту ЖКГ, Володимир Бешлей, найбільше скарг від чернівчан на незадовільну роботу надходить щодо перевізників по маршрутах № 3, 4, 8, 10, 10А, 18, 19, 20, 27, 29, 38.
Люди нарікають на незадовільний санітарний стан автобусів, систематичне недотримання графіків руху, хамську поведінку водіїв, невидачу квитків пасажирам, незабезпечення проїзду школярів по 2 гривні, нічний відстій автобусів в неналежних місцях.
"Зобов'язали цих перевізників вжити заходів реагування на ці зауваження і на черговій нараді доповісти про результати. Також зобов'язали перевізників щоденно надавати оперативну інформацію АДС-080 про кількість автобусів, які вийшли на маршрут. Крім цього обговорили перспективу співпраці з німецькою компанією "Dornier" щодо розробки нової транспортної моделі міста" - зазначив Володимир Бешлей.
Також чиновник запропонував усім чернівчанам пропозиції та зауваження щодо якості пасажирських перевезень надсилати на Viber +380(66)0850705.
Нагадаємо, нещодавно у Чернівцях перевізник отримав попередження за те, що не вийшов на маршрут і не увімкнув GPS.
Читати ще: 17 тисяч гривень штрафу сплатить перевізник у Чернівцях.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами