Віталій Дзюбак, приватний перевізник:
«Вже пів року транспорт перебуває в критичному стані. А це галузь підвищеної небезпеки, тож транспорт завжди повинен бути відремонтованим та справним. Лише в такому випадку механік може випустити автобус на лінію.
Транспорт ламається і буде ламатися, з огляду на стан доріг у місті. А в нас не вистачає грошей для ремонту – 6 місяців підприємство зазнає збитків. І поки що я не бачу жодної перспективи для того, щоби виплачувати заборгованість з палива та запчастин.
Піднятий до 7 гривень тариф за умов перевезення лише сидячих пасажирів є недостатнім для покриття всіх витрат підприємства.
Коли виконком розглядав можливість роботи маршруток у режимі спецперевезень, ми подавали пропоновану вартість проїзду 10 гривень. Проте, вони знизили тариф на 3 гривні. А це протирічить Закону України «Про автомобільний транспорт», де чітко вказано, що пасажирські перевезення не можуть бути збитковими.
Проблема маршрутів до Садгори полягає ще в тому, що вони протяжні. До прикладу, 23-й має чи не найбільшу протяжність у місті. І в Садгорі людина сідає та їде до верхньої частини Південно-Кільцевої за 7 гривень без пересадок.
І мова не лише про 23-й – є маршрути, які вже місяцями не їздять: 42, 29 та 15. На садгірському напрямку чимало маршрутів, які й не починали роботу.
Попри все, ми почали роботу, проте зрозуміли, що маємо збитки та намагаємося розв'язувати проблему, стикаємося з величезною кількістю критики. Інші просто й не виїжджали - тому до них немає претензій».
Отримуйте новини в Telegram
Читайте також: Громадський транспорт у Чернівцях відновив роботу в режимі спецперевезень
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами