Оксана Палійчук, начальниця управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області:
«Цей процес насправді проаналізувати дуже важко. Але ми бачимо кричущі дані за результатами ЗНО, скільки дітей не подолали пороговий бар’єр.
За понад рік карантинного життя та онлайн найбільше, на мій погляд, постраждали школи Чернівців, бо там великі класи. У Чернівцях було здебільшого змішане навчання – діти ходили до школи по пів класу через день.
Окремі школи добре впоралися з цим. Наприклад, у Чернівецькій школі №27 у кабінетах були вмонтовані камери, тож навіть та підгрупа класу, яка цього дня не йшла до школи, була присутня на уроках онлайн.
Сьогодні ми розуміємо, що якість знань об’єктивно знизилася. Але це не є катастрофою, якщо всьому педколективу і директору підходити до ситуації зважено. Розуміти, що це є об’єктивна реальність і треба бути готовими до різних сценаріїв. Цей рік точно зробив нас більш гнучкими і мобільними. Вчитель сьогодні готовий працювати в різних режимах.
Читайте ще: Думка дня: Оксана Палійчук про те, чи готові школи Буковини знову навчатися онлайн
Якщо колектив і лідер школи – директор – зважено до цього підійдуть, можна багато надолужити. З вересня програмою передбачено повторення і узагальнення програми за попередній рік. Якщо вчитель системно проводив уроки онлайн чи змішано, він сам розуміє і бачить, де не вдалося допрацювати або що діти не змогли засвоїти, тому що тема потребує практичних навичок. Тож під час узагальнюючого, корегуючого періоду все це можна доопрацювати».
Наші новини є у Facebook
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами