Ірина Ісопенко, заступниця голови Чернівецької ОДА:
«До дистанційного навчання має бути дуже індивідуальний підхід. Ми усвідомлюємо, що є сім`ї, де на 3-х учнів є один комп`ютер, або ж узагалі немає гаджетів. У цих випадках має бути надзвичайно тонко і виважено пропрацьована робота директора закладу освіти з конкретною сім`єю. Якщо ж гаджету взагалі немає, то це може бути спілкування телефоном. Можливо, вайбер-групи, але вони теж не дають ефективного результату, як, наприклад, онлайн-уроки на платформі ZOOM.
Також для таких дітей ми можемо створити міні-індивідуальні групи з дотриманням дистанції у певних класних приміщеннях. Тому в залежності від того, яка це родина, який її соціальний стан, яка кількість дітей – тут уже буде велика творчість адміністрації закладу і вчителів. Саме вони мають прийняти рішення, у який спосіб спілкуватися з дитиною.
Читайте ще: Чернівці та райони «червоної» зони почнуть навчання у школах дистанційно, - ОДА
Але близько 80% учнів мають комп`ютерне забезпечення, мобільні телефони, інші пристрої. А решта – це буде індивідуальний підхід.
Забезпечувати контроль організації дистанційного навчання повинен директор закладу. Аналіз його діяльності може здійснювати відповідний уповноважений орган управління освітою. Якщо ми маємо такі випадки, що уроки не викладаються, або вчитель не виходить на зв`язок, в першу чергу ми маємо сигналізувати про це директору, а він - вирішувати те чи інше питання».
Отримуйте новини в Telegram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами