"Сьогодні я презентую додаткову стратегію розвитку доріг територіального значення на 2020-2024 роки, що стане логічним доповненням стратегії 2018-2020 років. Територіальні дороги становлять майже половину доріг місцевого значення - понад 46%. Це 22 тис. км доріг. Більшість цих доріг побудовані у 70-х роках минулого століття - і з того часу їх ремонти не проводилися", - розповів Новак.
Він зазначив, що для будівництва таких доріг буде застосована нова технологія з використанням бетону та промислових відходів - це потребуватиме змін до ДБН. Там, де ситуація дозволяє, буде виконано поточний ремонт - це близько 15% доріг територіального значення.
Читайте також: Гройсмана попросили дати грошей на Хотинську, бо вона аварійно-небезпечна
"Ми підготували другий етап децентралізації - закон про передачу Т-доріг на баланс місцевих органів влади. Але ми хочемо передавати не проблему, а дороги у належному стані", - додав Новак.
Прем'єр-міністр Гройсман додав:
"Ми з весни 2017 року почали відновлювати дороги між обласними центрами, щоб поєднати за 5 років усі обласні центри країни. Ми цю програму виконуємо, збільшуємо фінансування. Ще кілька років - і це завдання буде виконане. Разом з тим, у нас є ще одне важливе завдання - дороги між райцентрами, дороги місцевого значення. Вони у жахливому стані, не ремонтувалися кілька десятиріч".
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами