Щоб «підсвітити» локальні бренди та познайомити з ними якомога більше мешканців Освітньо-аналітичний центр розвитку громад започатковує проєкт «Карта брендів України». Про це пише Медіа агентство АСС з посиланням на Facebook-сторінку Центру.
Новини Медіа агентства АСС є у Viber
«Цим проєктом ми прагнемо привернути увагу до локальних виробників та підвищити їхню роль, оскільки саме вони створюють робочі місця та сплачують податки у бюджет громади, а також допомогти селам, селищам і містам ідентифікуватись та знайти своє, унікальне місце серед 1469 громад України», - йдеться у дописі.
Відтак, кожен буковинець може нанести на карту бренди, з якими у нього асоціюється та чи інша громада, місто чи регіон, та заповнити невелику анкету. Згодом Освітньо-аналітичний центр розвитку громад запустить онлайн-голосування, завдяки якому разом визначать ТОП-3 бренди для кожної області.
Читайте також: «Народний бренд»: чернівецька компанія «Два відра» отримала премію
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами