Невеликі аварії і ДТП – це нормальне явище в житті будь-якого автомобіля. Однак при продажу далеко не кожен власник прагне ділитися цією інформацією з потенційними покупцями. “Не бита, не фарбована”, – в один голос закликають всі продавці.
Невеликі аварії і ДТП – це нормальне явище в житті будь-якого автомобіля. Однак при продажу далеко не кожен власник прагне ділитися цією інформацією з потенційними покупцями. “Не бита, не фарбована”, – в один голос закликають всі продавці.
1 правило: ретельний візуальний огляд
Почніть з крил і бампера, так як при невеликих ДТП найчастіше страждають саме вони. Подивіться, чи немає на них потертостей, відколів або тріщин – вони можуть бути ознакою аварії, в якій побував автомобіль.
Зверніть увагу на скло, перевірте їх цілісність, а також маркування. Якщо маркування на склі не збігається, це означає, що скло змінювалося (можливо, після аварії). Запитайте у власника, проводилася заміна скла: якщо він буде заперечувати цей факт, швидше за все, він хоче приховати від вас ДТП або будь-які протиправні дії, які відбувалися з автомобілем.
Після стікол подивіться на гумові ущільнювачі. В нормальному стані вони повинні рівномірно прилягати до скла, а ось після заміни вставити гумки назад так само ідеально, як на заводі, дуже складно.
Оцініть геометрію кузова: сядьте навпочіпки біля заднього колеса і подивіться на бічну лінію автомобіля (краще робити це в світлий час доби або при достатньому штучному освітленні). Світло від поверхні кузова повинен відбиватися рівно, без будь-яких різких заломлень. Якщо лінії кузова виглядають нерівномірними або відображення спотворюється, можливо, в цьому місці були вм’ятини або пошкодження.
Проведіть рукою по кузову: деякі вм’ятини або сліди перефарбовування можна відчути на дотик.
Ще один спосіб перевірити автомобіль на можливу участь у ДТП – це порівняти зазори кузова. Вони повинні бути рівномірними по всій довжині.
Щоб переконатися, що автомобіль не перефарбовувався після аварії, скористайтеся спеціальним приладом – товщинометрії.
Огляньте кріплення капота і кришки багажника: на заводі болти фарбуються в колір кузова, тому на них легко помітити сліди гайкового ключа або подальшої перефарбовування.
2 правила: перевірка баз ДАІ
У наш час державні органи надають обивателям можливість дізнатися певну інформацію про автомобілі; це відноситься, в тому числі, і до участі конкретного автомобіля в аварії.
Знайти необхідну інформацію можна на спеціальних інтернет-порталах з державного номеру машини, а також VIN-коду або ж за номером свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Подібні дані повинні містити в собі позначки про дату аварію, що відбулася, її вигляді і приблизні характеристики пошкодження автомобіля.
Але при цьому все ж необхідно пам’ятати, що за базами автоінспекції можливо дізнатися тільки ту інформацію про автомобіль, який був зафіксований офіційно інспекторами ДПС або страховими компаніями. У випадках ДТП, коли водії-учасники обходилися без залучення влади, ніякої інформації про події, природно, не зберігається.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами