"Крижаний дощ", коли падає з неба вода миттєво замерзає на стеклах і кузові машини, трапляється, якщо взимку в регіон приходить теплий циклон. Ми розповімо, що потрібно робити, опинившись перед своєю машиною, покритою товстим крижаним панциром, пише "Автоблог".
"Крижаний дощ" зазвичай ставить перед водієм дві глобальні завдання: як відкрити заплили льодом двері і як розморозити покриті вікна. Перше завдання, насправді, ключова: який сенс очищати лобове скло, якщо не можеш потрапити в авто і завести мотор? Звичайно, найкраща порада по боротьбі з обмерзанням машини – заздалегідь поставити її на криту стоянку. Але, на жаль, таких може просто не виявитися поблизу чи там можуть банально відсутні вільні місця. Тому, зачувши прогнозі погоди про насування "крижаного дощу" варто злегка підстрахуватися.
Для цього потрібно не полінуватися і придбати в найближчому автомагазині якийсь спосіб від примерзання дверних ущільнювачів. Обробляємо їм не тільки всі дверні "гумки", але і заливаємо спреєм зовні зазори між дверима і корпусом. Виконати це варто, як мінімум, на водійських дверях. І не варто економити "пшикалку": опади неминуче змиють більшу частину цього покриття, а нам потрібно, щоб між корпусом машини і наморожують льодом залишався хоча б мінімальний шар нашої "хімії". Саме він дозволить потім без проблем відкрити двері, завести мотор і в кінці кінців відігріти машину.
Припустимо, підготуватися до "крижаного дощу" не вдалося, і нам потрібно відкрити водійські двері. Для початку відкритою долонею сильно обстукував всі двері по периметру. Так ми намагаємося розколоти лід в районі двері і розкришити його кристали, що скували між собою гумові ущільнювачі.
Дуже часто такого стуку буває недостатньо: часом мокрий сніг змерзається ще і в зазорі між дверима і кузовом. Причому в такій кількості, що фізично блокує можливість розкрити двері навіть при не примерзлій гумовій прокладці. Доведеться озброїтися чимось плоским, твердим і пластмасовим, щоб акуратно поколоти і виколупати лід із зазорів навколо двері. Головне – не використовувати для цієї мети нічого металевого, щоб не подряпати лакофарбове покриття! Буває, що водійські двері ну ніяк не вдається відчинити. Тоді аналогічні операції по розкриттю проводимо з іншими дверима. Відкривши якусь із пасажирських, пробираємося на водійське місце і заводимо машину.
Прогрітий за допомогою автомобільної "грубки" салон гарантує і відтавання всіх інших дверей, і розморожування шибок, й інші маленькі зимові водійські радості. Далі, привівши машину в стан, що дозволяє переміщатися по дорогах загального користування, можна відправитися на автомийку – щоб збити решті лід, який обліпив кузов машини. Але перед цим слід запастися серветками і засобом проти примерзання дверей. Після мийки треба буде швиденько насухо протерти серветками гумки-ущільнювачі, а потім обробити їх хімією- "непримерзайкою" – щоб ті знову не зрослися.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами