До ініціативної групи увійшли громадські діячі та спеціалісти із регіонального розвитку, пише ІА АСС. Після проведеного аналізу вони з’ясували, що потрапити у Чернівці залізницею вкрай важко, це забирає багато часу, порушені логістичні принципи, не вистачає квитків.
«Через таку ізоляцію із Буковиною ми втрачаємо на туристах, на інвестиціях, на мобільності. Карантинне закриття кордонів – це вдалий час для розвитку внутрішнього туризму. Та це можливо, якщо буде швидке та зручне залізничне сполучення. А у нас навпаки, з 1 лютого 2021 року Укрзалізниця скоротила кількість потягів до столиці, тепер він курсує тричі на тиждень. Рішення на відновлення – це питання політичної волі. Без суспільного тиску і розголосу впровадити буде проблематично. Суспільним резонансом наші пропозиції будуть реалізовані», - сказав учасник ініціативної групи Артем Жук.
Активісти запропонували продовжити курсування групи вагонів потягу Миколаїв-Рахів від станції Івано-Франківськ до станції Чернівці. Такий крок з’єднає Буковину із Кривим Рогом, Херсоном, Миколаєвом.
Наші новини є у Facebook
Пропонують розробники і продовжити маршрут потягу Івано-Франківськ-Костянтинівка та Черінвців та змінити графік, аби пасажири не прибували у Київ посеред ночі. До потягу Ковель-Чернівці радять додавати вагони Ужгород-Чернівці.
«Зараз існує великий брак рухомого складу, якість вагонів щороку погіршується, капремонти не відбуваються. Тому все, що в наших силах – продовжити наявні маршрути з Івано-Франківська та Львова до Чернівців. А ще ми хочемо відновити приміські пасажирські сполучення та побудувати колію до Кам’янця-Подільського в обхід Молдови. А якщо ще й електрифікувати наші лінії – зможемо запустити потяги категорій Інтерсіті та Інтерсіті+», - розповів учасник ініціативної групи Богдан Старик.
Читати: З Чернівців планують запустити приміський потяг на Сокирянщину
«Щодо приміських потягів (Вадул-Сірет, Вижниця, Штефанешти, Ларга, Сокиряни), ми можемо відновити їх, якщо буде компенсація за пільгові категорії. Це все витарти, ми возимо пенсіонерів, а грошей ніхто не вертає. Це повинні зробити або у міській раді, або обласна адміністрація. Про дальні сполучення слід звертатись до керівництва Укрзалізниці і просити потягів. Із 28 лютого у нас впроваджується новий розклад руху. От до цього числа ОДА повинна звернутись з листом на відновлення скасованих рейсів», - зазначив в. о. начальника станції «Черінвці» Олександр Кліцман.
У 2020 році пільгових перевезень по Чернівецькій області здійснили на 960 тис грн., а відшкодовано - лише 150 тис. гривень. Втім, у цьому напрямку ведуть перемовини і навіть є позитивні зрушення – каже заступник міського голови Ігор Крохмаль.
«Міська рада сприяє всім ініціативам, які є. Ось ці пропозиції слушні і цікаві. Ми комунікуємо із Укрзалізницею на цю тему. Міський голова Роман Клічук запевняє, що всі побажання та бачення доведемо до керівництва УЗ та профільних міністерств. Із залізничниками про відшкодування за пільговиків дійшли згоди, що після внесених змін до бюджету місто виділить 250 тис грн. на рахунки УЗ», - прокоментував Ігор Крохмаль.
Активісти вважають, що найлегше внести зміни у розклад руху потягів саме у момент переходу на літній розклад. Тому просять у найближчі дні активізуватись усіх буковинців та написати якомога більше звернень та листів із відповідними проханнями. Таким чином Чернівці почують, і місто більше не буде інфраструктурним островом.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами