Заплатити за проїзд у громадському транспорті за допомогою SMS-повідомлення – таку послугу мобільні оператори раніше вже запровадили у Львові та Івано-Франківську. Також у Вінниці для абонентів Київстар. У такий спосіб у цих містах придбали більш ніж 50 тис. квитків.
«Ми вдячні Житомирській міській раді і нашим колегам з телеком ринку за відкритість до співпраці та інновацій. Сервіс SMS-оплати створений на базі фінансового продукту Смарт-Гроші і ми бачимо велику перспективу щодо його розвитку. Крім зручності для пасажирів, він дає можливість міським службам точніше оцінити пасажиропотік у громадському транспорті і збільшити об'єм здійснюваних оплат, завдяки розширенню можливостей розрахунку для пасажира. Це не єдине рішення, яке Київстар пропонує міським муніципалітетам, щоб облаштувати міста за принципом Smart-city. Зокрема Mobile ID для простого доступу до електронних послуг міста або аналітичні звіти на базі Big Data-технологій для розвитку інфраструктури та туризму», - зазначив Костянтин Вечір, директор по роботі з державними підприємствами, Київстар.
Сервіс SMS-оплати простий, зручний і безпечний, адже мобільний телефон сьогодні є майже у кожного. Все, що потрібно - це сам телефон і кошти на мобільному рахунку.
«Нам дуже приємно, що Житомир став третім містом, де послуга SMS-оплати в електротранспорті запускається усіма трьома операторами одночасно, адже йдеться не про конкуренцію, а про зручність і розширення можливостей оплати для усіх мешканців та туристів міста. Vodafone активно розвиває та впроваджує інноваційні послуги для своїх абонентів. В даному випадку ми пропонуємо ще один спосіб оплати - екологічний, зручний та сучасний. Не потрібно нічого завантажувати чи бути прив’язаними до будь-якого мобільного додатку. Єдина умова здійснення SMS-оплати: на балансі мобільного рахунку абонента має бути достатньо коштів для оплати квитка», - прокоментував Андрій Большаков, заступник Генерального директора Vodafone Украина, регіон Центр.
Оплатити проїзд SMS-кою дуже просто: пасажиру достатньо надіслати повідомлення з кодом відповідного маршруту на номер 877 та за 1-2 хвилини отримати повідомлення-відповідь з підтвердженням платежу і терміном дії квитка. Плата за саме SMS при цьому не стягується - з мобільного рахунку абонента списується лише вартість проїзду. Сервіс доступний усім абонентам передплаченого зв'язку Київстар, Vodafone і lifecell.
«Впровадження сучасних цифрових сервісів для мешканців міст є одним з основних пріоритетів компанії lifecell. Сьогодні ми разом з колегами по ринку раді долучитись до розвитку технологічних послуг в Житомирі. Відтепер усі абоненти зможуть легко, швидко та екологічно сплачувати за проїзд у міському транспорті з будь-якої моделі мобільного телефону за допомогою SMS-повідомлення. Ми плануємо й надалі співпрацювати з муніципальними службами та разом відкривати нові можливості для мешканців міст по всій Україні», - повідомив Андрій Софіюк, керівник напрямку рішень для великого бізнесу lifecell.
Нагадаємо, з 13 лютого у Чернівцях в комунальному громадському транспорті почали впроваджувати електронний квиток.
Читати ще: 585 хвилин на місяць спілкуються в середньому українці мобільним телефоном.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами