Літні люди дедалі активніше інтегруються в Instagram. Їхнє життя, судячи з акаунтів у соцмережі, не менш активне, ніж життя їхніх онуків - головної частини аудиторії Instagram. Однак, наскільки успішними можуть стати "дорослі" блогери, і які перспективи чекають на них у світі?
Статистика свідчить: три чверті інстаграм-інфлюенсерів - люди у віці до 35 років, з них 42% - від 18 до 24 років, пише ВВС. При цьому, з кінця 2017 року аудиторія 10-ти найвпливовіших літніх блогерів зросла на 24%, йшлося в дослідженні одного з маркетингових агентств. Відтоді таких блогерів лише більшало, а кількість підписників деяких з них перевищила мільйон.
Експерти зазначають, що люди потребують різних образів, в яких вони можуть впізнати себе і своїх знайомих. Для рекламодавців Instagram-розмаїття - це можливість звузити свою аудиторію і діяти за допомогою блогерів більш прицільно.
Отже, хто вони, популярні інстаграм-блогери "60+"?
90-річна Гелен Ван Вінкл народилася в американському штаті Кентуккі, 28 років пропрацювала на заводі, а на схилі життя завела сторінку в Instagram і має нині 3,8 млн підписників. Пані Вінкл випускає власну лінію одягу і є постійною гостею усіх світських заходів. У 88 років вона написала книгу "Гід Бадді Вінкл по життю".
2014 року її правнучка вирішила сфотографувати бабусю в обрізаних шортах і шкарпетках із зображенням коноплі. Саме тоді на світ з'явилася Бадді Вінкл з її ексцентричним стилем - одяг з неоновими деталями, купальники, яскраві аксесуари і макіяж.
Бадді Вінкл обрала образ "поганої бабусі". Опис до її профілю попереджає, що ця жінка "краде ваших чоловіків з 1928 року", а на світлинах вона зазвичай з самокруткою в руках. Фото профілю перекреслює загальні уявлення про 90-річну скромну бабусю. Однак саме такий образ дозволяє залучити таку неймовірну кількість фоловерів. 2018 року статки Бадді Вінкл оцінювалися в 1,3 мільйона доларів.
Мешканка Нью-Йорку, 97-річна Айріс Апфель - дизайнерка інтер'єрів і колекціонерка. Ще в 1950-і вона разом з чоловіком заснувала власну текстильну компанію, яка якось навіть долучилася до реставрації Білого дому.
Багато хто вважає Апфель іконою стилю, сама ж вона називає себе "найстарішим тінейджером у світі". Вона здобула популярність ще задовго до доби Instagram, однак і сучасна соцмережа "підкорилась" її харизмі: за її життям стежать 1,2 млн підписників.
Апфель регулярно бере участь в рекламних кампаніях і відвідує модні покази. Її стиль - це незмінні круглі окуляри у чорній оправі, боа з пір'я і масивні аксесуари.
На початку цього року міжнародне модельне агентство IMG підписало з нею контракт, вона також знімалась в рекламі брендів Kate Spade, MAC і Magnum, робила колаборації з магазинами Bon Marché у Франції і з універмагом Macy's в США. Дохід пані Апфель оцінюється в 25 млн доларів.
Японське подружжя Тсуеші і Томі Секи, відоме під ніком bonpon511, - ймовірно, найчарівніша пара в Instagram. Всі їхні фото зроблені в одному стилі: чоловік і жінка позують на тлі місць відпочинку, або вдома - на тлі стіни. І завжди разом.
Ці двоє разом уже 40 років. Їхній блог - не лише про стиль, а й про задоволення від спільного дозвілля. Тсуеші і Томі Секи вже випустили дві книги, у яких розповідають про своє подружнє життя.
Як і у випадку з багатьма іншими немолодими інфлюенсерами, перше фото пари зробила і оприлюднила у своєму акаунті їхня донька. Пост став популярним, і вона вирішила створити окремий акаунт для батьків. Тепер у них 800 тисяч підписників, минулого року вони запустили власну лінію одягу спільно з японським дизайнером.
Професор соціології у Фордгемському університеті, 65-річна Лін Слейтер мешкає у Нью-Йорку, виглядає як модель або редактор модного журналу. Вона веде блог, який, за її словами, створила, тому що не могла знайти модний блог або журнал, який би відповідав її смакам - жінки, яка живе "цікавим, але звичайним життям у місті".
В Instagram, де Лін Слейтер називає себе "випадковою іконою", у неї наразі 662 тисячі фоловерів. Її помітили позаминулого року. Це дійсно було випадково: під час прогулянки на тижні моди в Нью-Йорку. Відтоді вона - модель рекламних кампаній брендів Valentino, Mango и Uniqlo.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Блогерка з Чернівців здобула нагороду в Каннах
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами