Батарейний позашляховик на ім'я EQG побудований на рамі, як і його «паливний» побратим. Він має аналогічну схему підвіски і оснащений чотирма електромоторами – по одному на кожному колесі, пише ІА АСС посилаючись на Главком.
Від «звичайного» G-Class електрокар відрізняють заглушка на місці решітки радіатора з тривимірною зіркою і візерунком з «м'яких» квадратів, а також велика кількість світлотехніки: діодні смуги оперізують грати, кофр, молдинги дверей і багажник на даху. Крім цього, прототип отримав особливі колісні диски з алюмінієвого сплаву розмірністю 22 дюйми.
Вбудовані в раму акумулятори забезпечують позашляховику низький центр тяжіння. Можливо, вони дістануться електромобілю від флагманського EQS, який також продаватиметься і в Україні. Він отримав батареї ємністю 90 або 107,8 кіловат-години та проїжджає на одному заряді до 770 кілометрів, за циклом WLTP.
Отримуйте новини в Telegram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами