Історія компанії МТА розпочалася у червні 2001 року, коли подружжя Олександра та Оксани Філіпових вирішило заснувати власну невеличку справу.
Відеокасети, CD диски, перші мобільні телефони: асортимент магазину відповідав “стилю” початку двохтисячних. Проте він ставав дедалі амбітнішим та цікавішим. Пристрасть до технологій зародилася ще в ті часи.
“Немає нічого більш дивовижного, ніж реалізація мрії…”. Розпочинаючи свій шлях, засновники й не уявляли як все зміниться за 22 роки. А локальна МУЛЬТИМЕДІА, зрештою, переросте в потужну групу компаній МТА.
Про ідею та цінності, досягнення і падіння, як вдалося закохати клієнтів у свій бренд та розвивати мережу в Україні – розпитали співзасновницю та директорку МТА Оксану Філіпову (далі - пряма мова):
Це не просто красива фраза. І не просто черговий рекламний слоган. Для нас Технології та Довіра завжди будуть словами з великої літери.
Від моменту заснування і досі МТА не просто продає техніку. Створюємо справжні цінності для клієнтів. І робимо це чесно, з віддачею.
Задум – спростити й покращити життя людей – вдалося реалізувати, згенерувавши в МТА класний сервіс. Насправді, все базується на чотирьох надійних “китах”:
Щоб запропонувати найкращу ціну, ми впровадили автоматизовану систему ціноутворення. Вона динамічно реагує на коливання ринкових умов.
На оффлайн-полицях товари змінюють цінники дещо повільніше, тому ціна на сайті і в магазині може відрізнятися. Але в МТА завжди можна купити необхідний товар за вигідною вартістю. Звісно, є кешбек-сервіс.
Представленість товарів дозволяє купити все необхідне й отримати однією посилкою або забрати в магазині. Актуальний асортимент зараз – 300 000 позицій, проте він розширюється новими категоріями, брендами, товарами.
Для нас просто – це коли:
Працюємо з перевіреними постачальниками, офіційними брендами. Тому питання щодо якості й оригінальності товарів має лише одну відповідь. В МТА ви можете бути впевнені в тому, що купуєте якісне та отримуєте гарантію від компанії на всі товари (навіть на аксесуари, чохли й захисні плівки).
Концептуальний дизайн, функціонал кожного магазину, сервіс, ековідповідальність – класика комфортної атмосфери.
А ще в нас найпривітніші менеджери колл-центру, продавці та сервіс-менеджери. З ними можна поговорити не тільки по справі, а й, загалом, про життя.
Ми щиро посміхаємося і жартуємо. Вміємо промовчати, коли це необхідно, прискорюватися, знаходити нестандартні рішення, бігти додому до клієнта, щоб терміново підключати і налаштовувати цифрові подарунки для іменинників.
З початком ворожого вторгнення в Україну, а особливо після сумнозвісного 24 лютого 2022 року соціальна позиція бренду не залишала місця для компромісів. Робити свою роботу на відмінно стало недостатньо.
Застосувавши власну галузеву експертизу, МТА налаштувала систематичну допомогу країні:
Тривалий час ми не дуже якось переймалися тим, щоб отримувати підтвердження своєї допомоги, напевно даремно. Пізніше я усвідомила, що це історія та ми не маємо права відмовлятися від нагород та відзнак, а з великою вдячністю – приймати їх та радіти, що маємо можливість допомагати ще та ще.
Завдяки зусиллям всієї компанії, ми разом наближаємо перемогу! Я знаю, що Україна у нас в серці та щиро вдячна вам всім!
Усі цінності та ініціативи компанії, про які зараз розповідаю, не досягли б бажаного ефекту, якби не Люди.
Наші люди – клієнти, співробітники, партнери – мотивують і надихають, допомагають удосконалюватись, вчать виправляти можливі помилки.
Ми дійсно вибудовуємо стосунки з клієнтами. Надаємо багато уваги аналізу відгуків на незалежних майданчиках. Комунікуємо на власному сайті, з підписниками в соцмережах та читачами блогу компанії. Бо цінуємо довіру. І люди відчувають зворотній зв'язок та повертаються знову і знову.
Маємо безліч історій з досвіду, які викликають приємну посмішку. Ось як ця, наприклад:
День почався зі сповіщення: “Дуже сподобалась робота магазину. Замовив і оплатив, в той же день відправили. При замовленні в жарт написав “намалювати кота на коробці”. І ось, картинка з котом – в комплекті до моєї приставки! Окрема подяка, сервіс на висоті!”
Така дрібничка, нібито не суттєва, трохи дивна й кумедна. Але це – ілюстрація стосунків компанії з клієнтами: комфортних, відкритих.
Трапляються і зворушливі випадки.
Днями в магазин прийшла жінка поважного віку з запитом допомогти їй активувати й використати накопичений кешбек. Оскільки вона користувалася кнопковим телефоном, дівчина-продавець застосувала свій смартфон, зареєструвала клієнтку в чат-боті та допомогла з активацією бонусів.
Наступного дня жінка повернулася – цього разу схвильована. Виявляється, завдяки реєстрації її номера в телеграм, знайомі отримали сповіщення. Так контакт людини змогла відшукати давня шкільна подруга.
Дякувала. А ми раділи, що мимовільно долучилися до таких емоцій.
22 роки – це класний вік для компанії. Коли є вже пройдений шлях, потужний досвід, надійна команда, ком’юніті клієнтів та нові цілі.
Щоразу нестандартно відзначаємо свої Дні народження. А цьогоріч вирішили влаштувати розіграш подарунків. Ось деталі:
МТА – дедалі розширює вплив у сфері рітейлу, пропонуючи цифрову техніку, комп’ютери, гаджети, аксесуари. Її офлайн-магазини, мережа сервісних центрів та національний інтернет-магазин втілюють концепцію зручності й доступності для клієнтів в різних містах України.
Компанія зуміла здобути визнання у галузі та створити надійний бренд, який базується на сучасних технологіях і задовольняє запити споживача.
На правах реклами
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами