Всього декілька тижнів залишилося до грандіозної події - «Ночі рекламожерів». Досі вагаєтесь: йти, чи не йти? Рекомендуємо: йти!
Реклама – це геть не нудно! А «Ніч рекламожерів» - це справжнє шоу, де буде і з ким поспілкуватися, і що попоїсти, і що виграти, і що подивитись! А ще тут буде де себе показати! От чи знаєте ви, що:
1. Щороку на рекламу витрачають понад 500! мільярдів доларів! А ми з вами її часом перемикаємо).
2. Середньостатистична людина у віці 65 років встигає переглянути 2 мільйони рекламних роликів. А скільки ще пропустили, поки перемикали канали!?
3. Якщо вірити вченим з Йоркського університету, американські фармацевтичні компанії витрачають на рекламу в два рази більше, ніж на дослідження.
4. Першою письмовою рекламою визнано єгипетський папірус з інформацією про продаж раба. Цей перший «флаєр» зберігається в Лондоні.
Усі новини є в Telegram
5. У давньогрецьких панянок «легкої поведінки» були свої рекламні трюки. У них були спеціальні набійки на підборах сандалій, які залишали на землі заклик «Йди за мною».
6. Японці створили гаджет, який вимикає телевізор на початку рекламного блоку і вмикає його по завершенню.
7. Слово спам з’явилося завдяки консервам. В 30-і роки минулого століття під однойменною маркою (SPiced hAM) випускався сорт американської тушонки. На смак вона була не дуже, а відповідно і не розкуповувалась. До часів Другої світової війни на складах вже зібралось немало продукції. І щоб збути усе це «багатство», компанія провела нудну і нав'язливу рекламну компанію. Саме з тих настирливі рекламні повідомлення і почали називати «Спамом»
8. А ви помічали, що у рекламі наручних годинників стрілки завжди вказують на 10 годин 10 хвилин? Таким чином стрілки створюють імітацію посмішки, що допомагає позитивно впливати на підсвідомість.
9. Згідно з дослідженнями, американські тінейджери в своїх батьків повинні попросити купити річ з реклами в середньому 9 разів, щоб отримати бажане.
10. Багато дослідників дотримуються думки, що реклама є найзначнішою та найвпливовішою формою мистецтва на нашій планеті. Переконайтеся в цьому і ви на «Ночі рекламожерів»
Підтримує дійство надійна будівельна компанія BITIDI-GROUP. До речі, на «Ночі рекламожерів» буде розіграний сертифікат номіналом 2000! у.о. для придбання квартири у Мікрорайоні «Зоряний»!
Ще один партнер показу, який допоможе підкорити і «Ніч рекламожерів» і будь-яку гірську вершину – магазин туристичного спорядження – «Горгани»
Традиційно додасть звучання святу «FOX EVENT AGENCY» , а не дасть вмерти від спраги - служба доставки води «Два відра»
Чергова порція цікавих «рекламних» фактів вже незабаром. А поки нагадаємо, що квиточки на дійство, яке пройде у Чернівцях 13 грудня, можна придбати у касі драмтеатру та на сайті
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами