Цього разу вони будуть «їстівними».
1 Для того, щоб їжа виглядала в кадрі краще – над нею чаклують фуд-стилісти.
2.Оскільки кубики льоду під час зйомки тануть під софітами, їх замінюють на акрилові аналоги.
3.Щоб бульбашок у напої було візуально більше - додають миючі засоби. А ще напої розбавляють водою, щоб краще проходило світло.
Читати ще Що ви знаєте про рекламу? Топ–30 цікавих фактів. Частина 1
4.Смажене курча при підготовці до зйомки проходить наступні приготування: спочатку фуд-стилісти натягують шкіру і фіксують її за допомогою ниток і голки. Щоб додати об’єму всередину птиці кладуть змочені паперові рушники (вони ж випускають і "апетитний" пар під час нагрівання). Наступний крок – просмажування до готовності шкірки. А фінальний акорд – покриття золотисто-коричневою фарбою.
5. У рекламі фрукти зазвичай виглядають блискучими. Цей ефект досягається завдяки дезодоранту-спрею.
6.Якось китайці переклали «підбадьоритися з Pepsi» як «Pepsi підніме з могили ваших предків». Цікаво, чи хтось ризикнув після цього випити шипучку?
7.Напис «Без холестерину» на пляшках з рослинною олією – це хитрий рекламний трюк. Справа в тому, що холестерин може бути тільки в продуктах тваринного походження.
8.Показавши в рекламі жуйки героїв, які беруть по дві подушечки, виробники отримали більші прибутки. А все тому, що прості люди почали їх наслідувати.
9. А тепер трохи історії. Для того, щоб популяризувати серед французів картоплю агроном Антуан Пармантьє виставляв в денний час навколо свого картопляного поля озброєну охорону. Вночі ж охорона йшла, таким чином дозволяючи людям «вкрасти» бульби. Було це у 18 столітті.
10.У 1910 році злочинець, якого засудили до страти, вигукнув у натовп: «Пийте какао Ван Гуттена!». Ця фраза потрапила в усі газети і добряче прорекламувала напій. Натомість виробник какао надав спадкоємцям солідну суму.
До речі, варто згадати і про смачних спонсорів «Ночі рекламожерів» А це:
·- Мережа магазинів європейської продукції «Mozarella». Понад 20 точок продажу, розташованих в різних куточках нашого міста з приємними цінами та широким асортиментом забезпечать вам вдалі покупки. ·
- Хмільний партнер: «Микулинецький бровар» – «Хмільне Золото України» . Офіційний представник у Чернівцях - фірма «Агат +».
- Винний партнер заходу: вина «Villa Krim» - натуральні українські вина європейської якості, які відмінно доповнюють і розкривають смакові особливості та акценти страв.
- Кавовий партнер: «Bacara Coffee» - кава, що надихає. Шукайте в найкращих закладах нашого міста .
А квитки на «Ніч рекламожерів» шукайте у касі драмтеатру та на сайті
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами