Мінцифри веде консультації з американською компанією OpenAI і планує впроваджувати технології штучного інтелекту у державні сервіси.
Про це віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій України — міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров заявив на конференції "Надлюди" від Forbes, пише Медіа агентство АСС з посиланням на УНІАН.
Новини Медіа агентства АСС є у Viber
Федоров повідомив, що у Мінцифри працюють над розробкою віртуального помічника Надія, який може зʼявитися в Дії. При цьому він додав, що це робоча назва помічника.
«Це віртуальний помічник такого нового покоління. Ми спілкуємося з компанією OpenAI (розробник популярного чату ChatGPT – УНІАН), щоб максимально автоматизувати і зробити зрозумілою мовою відповідь на будь-яке ваше питання.
Наприклад, ви говорите: «Надія, знайди ЦНАП поруч зі мною, який знаходиться в такому-то районі, в такому-то місті, і скажи, які послуги можна отримати". І тобі людською мовою максимально персоналізовано дається відповідь, де можна знайти цей ЦНАП, і так далі», - сказав Федоров.
Він додав, що йдеться не лише про те, що можна отримати на порталі або в застосунку Дія, а взагалі про будь-яку відповідь на питання, що стосується державних сервісів.
«Я поки не можу розповісти всю архітектуру, але, звичайно, ми не будемо використовувати персональні дані. Ми дизайнимо систему таким чином, щоб все було максимально безпечно, тому що це головний виклик. З точки зору технології це буде максимально умовна локалізація», - зазначив Федоров.
За його словами, завдяки впровадженню штучного інтелекту в державні сервіси можна здійснити велику оптимізацію використання людських ресурсів.
«Перенаправити на інші напрямки людей, які працюють в контакт-центрі. Розвивати їх, а це делегувати штучному інтелекту. По-друге, це дуже якісна інформація для громадян, яку вони зможуть отримати швидко, без якоїсь людської помилки», - додав віцепрем'єр.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами