І цього року переглянути найкращі світові рекламні ролики прийшли майже 700 людей.
Нагадаємо: Головний приз «Ночі Рекламожерів», золотий злиток вагою 25 грамів від спонсора Інтернет-провайдера Інтелект, виграв чернівчанин Дмитро.
Темою цьогорічної підбірки була магія. Глядачам показали чотири сотні найкращих рекламних роликів з усього світу. Прикрасили подію цікавими магічними виступами та щедрими розіграшами. Родзинкою вечора став показ вечірніх суконь від салону "МіМа".
Читати ще: Салон весільних суконь «МіМа» - не проходьте повз!
За три години перегляду реклами чернівчани потрапили у магічну казку, адже кожен рекламний ролик - це справжній витвір мистецтва, міні-фільм, котрий змусить сміятися, задуматися над проблемами людства, або навіть просльозитися.
"Цього року багато нових облич. Така кількість людей доводить, що показ цікавий усім – і студентам і фахівцям з реклами", - зазначила організаторка заходу, директорка ТРК АСС Оксана Данилюк.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами