ПАТ «Укрзалізниця» інформує пасажирів про те, що більшість пасажирських вагонів не обладнані системою кондиціонування повітря. Тому, зважаючи на аномальну спеку, можливий дискомфорт під час подорожі. Залізничники закликають пасажирів уникати тривалого перебування на сонці перед подорожжю, за наявності хронічних захворювань обов’язково мати при собі звичні ліки, рекомендовані лікарем, вживати достатню кількість води, а в разі погіршення самопочуття негайно звертатися до провідників.
Також попереджаємо про можливі затримки пасажирських поїздів через застосування обмеження швидкості через перегрів колій. З початку серпня було застосовано близько 350 таких обмежень.
Цього літа пасажирів обслуговують 3100 пасажирських вагони, з яких системою кондиціювання повітря обладнано лише 38 % - це 1168 вагонів. Майже в усіх плацкартних вагонах системи кондиціонування повітря не передбачені конструкційно.
Залізничники розуміють, що подорож у плацкарті, не обладнаному кондиціонером, менш комфортна, але вона має й відповідну вартість. Більше того, існує об’єктива причина такої ситуації з пасажирським рухомим складом - невиконання статті 10 Закону України «Про залізничний транспорт». Згідно із цим Законом будівництво й реконструкція магістральних залізничних ліній, об'єктів мобілізаційного призначення, придбання залізничного рухомого складу для перевезень пасажирів у поїздах далекого слідування та місцевого сполучення має здійснюватися у встановленому порядку за рахунок коштів державного бюджету. За період незалежності України з держбюджету кошти на оновлення рухомого складу не виділялись.
За останні 25 років придбано 583 вагони – всі за власні кошти Укрзалізниці. Робота з оновлення парку розпочалася з кінця минулого року й триває зараз. У цьому році ПАТ «Укрзалізниця» оновить парк пасажирських вагонів на 203 одиниці. З них буде закуплено 50 нових вагонів та 153 одиниці – модернізовано капітально-відновлювальним ремонтом. Причому всі модернізовані та придбані вагони вже обладнані системами кондиціонування повітря. Також заплановано не зменшувати темпи з оновлення пасажирського рухомого складу і в наступні кілька років – по 250-300 вагонів щорічно.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами