На дев’ять шоу Євробачення–2017 – три прямих ефіри та шість генеральних костюмованих репетицій пісенного конкурсу – було продано більше 64 000 квитків.
Сума, отримана від реалізованих квитків, склала близько 72 мільйонів гривень, що значно перевищує попередні розрахунки доходів. "Ми дуже раді, що пісенний конкурс Євробачення в Украіні став такою популярною культурною подією, і що цей захід відвідала така велика кількість глядачів", – зазначив Ticketing Supervisor Євробачення-2017 Дмитро Прикордонний.
Нагадаємо, перші квитки надійшли у продаж 14 лютого. Їх можна було придбати на сайті офіційного квиткового оператора Євробачення–2017 Concert.ua. Вартість квитків стартувала від 8 євро, ціна найдорожчого становила 500 євро.
Читайте також: Португалія уже вибрала місце і дату Євробачення-2018
Глядацька зала головної арени вміщувала більше 9000 осіб, враховуючи фан-зону та Golden Circle – найближчу до сцени частину фан-зони. У двох секторах трибун було обладнано місця для людей, які користуються візками.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами