«Кабінет міністрів ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс «Дія.Офіс» для посадовців. Наша мета — через цифровізацію підвищити ефективність роботи держслужби», - зазначив Федоров.
За його словами, із запуском нового сервісу працівники держустанов зможуть мати у Дії електронне посвідчення, проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації, авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису.
Крім того, через Дія.Офіс можна буде переглянути інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями, що, на переконання віцепрем’єр-міністра, збільшить прозорість їхньої роботи.
У майбутньому застосунок буде містити інформацію по цілях кожного міністерства та уряду загалом.
Також у планах запустити функціонал із оцінкою ефективності та КРІ для кожного держслужбовця, що дасть змогу оцінити й ефективність його роботи і актуальність цілей.
Федоров наголошує, що для реалізації проєкту не виділятимуть додаткові бюджетні кошти. Програмне забезпечення розробляють за підтримки швейцарсько-української програми EGAP, що виконується Фондом «Східна Європа» та за сприяння «Проєкту підтримки Дія», який Програма розвитку ООН в Україні (UNDP) реалізує за фінансування уряду Швеції.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами