Комітет з цифрових технологій в освіті при Міністерстві освіти та науки розробив та доопрацював більше 20 документі в напрямку цифровізації загальної середньої освіти в Україні. Про це повідомила голова комітету, директор Intel з корпоративних справ в Україні Тетяна Нанаєва, звітуючи про результати роботи дорадчого органу, повідомляє УНН.
Протягом 2018-2019 навчального року комітет вніс пропозиції до Закону “Про повну загальну середню освіту”, в Концепцію розвитку педагогічної освіти, до конкурсного відбору електронних підручників, стандартів цифрової компетентності учнів і педагогічних працівників, тощо.
“Якщо створюються цифрові сервіси в галузі електронного врядування, охорони здоров’я та загалом цифрової економіки, необхідно, щоб суспільство, учні, випускники впевнено володіли цифровими навичками”, — говорить Тетяна Нанаєва.
Крім того, експерти комітету доклали зусиль для створення та отримання грифів МОН на два курси програм академій Cisco — “Вступ до кібербезпеки” (17 годин) та “Основи кібербезпеки” (35 годин). Безкоштовне тренінгове навчання з цих курсів на базі Тернопільського національного технічного університету пройшли понад 250 вчителів та викладачів ВНЗ.
Зі свого боку засновник STEM-центру “Сократ” та експерт комітету Сергій Дзюба повідомив, що наразі в рамках громадського проєкту розробляються матеріали для вчителів початкової школи з основ кібербезпеки на 16 годин: “Очікується, що навчальні тренінги з кібербезпеки пройдуть близько 550 вчителів міста Київ. Крім того, ці методичні матеріали будуть доступні для всіх охочих онлайн”.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З 1 вересня діти зможуть навчатися вдома
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами