В Мінцифрі думають над послугою для того, щоб дати можливість громадянам надавати фідбек про роботу державних установ. Такий зворотній зв'язок потрібен кожному чиновнику для того, щоб вони жили в одній реальності з людьми, які отримують послуги, а не думали, що в них все круто.
Про це повідомив віцепрем'єр-міністр України з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій - міністр цифрової трансформації Михайло Федоров в ефірі телемарафону, передає МА АСС з посиланням на УНН.
На запитання якої функції в «Дії» не вистачає йому, Федоров відповів:
«Спойлер такий зроблю... Наша задача зробити так, щоб кожне міністерство швидше трансформувалося та надавало якісні послуги через «Дію» або взагалі прибрали послуги, які не потрібні й створюють тільки бюрократію. Щоб дані бігали між реєстрами, а не громадяни між державними органами», - зазначив Михайло Федоров.
Отримуйте новини в Telegram
Федоров зазначив, що бувають ситуації, коли люди в державних установах при отриманні різних послуг мають зауваження та хочуть надати свій відгук.
«Завжди залишаються ситуації, коли громадяни отримують різні послуги, коли ти стикаєшся з державою й думаєш: чому це саме так зроблено?Я хочу дати свій фідбек. От ми думаємо про таку послугу, коли громадяни зможуть, так би мовити, потрусити телефон, з'являється голосовий помічник й можна надиктувати, що я стою тут, є певна проблема, яка мене дратує. Ця проблема автоматично завдяки штучному інтелекту категоризується, тобто відноситься до категорії певної політики, яку формує певне міністерство й міністр, або його відповідальні люди отримують сповіщення через наш інший продукт «Дія.Офіс» про те, що саме в цьому полюсі є певна проблема з якою стикається громадянин», - розповів Федоров.
Він зазначив, що звичайно «Дія» не зберігає персональні дані.
«Але ми знаємо, що є така проблема й громадянам не подобається як працює той, чи інший державний орган. Ідеально потім робити рейтинг цих державних органів на основі фідбеку громадян. Такий зворотній зв'язок потрібен кожному чиновнику для того, щоб вони жили в одній реальності з громадянами, які отримують послуги, а не думали, що в них все круто», - повідомив Михайло Федоров.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами