Про це розповіла заступниця директора Директорату розвитку електронних послуг Міністерства цифрової трансформації Валерія Коваль в ефірі телемарафону, пише МА АСС з посиланням на РБК-Україна.
За її словами, збоїв не буде, оскільки є покроковий алгоритм дій, який має здійснити керівник підприємства.
Керівнику необхідно зайти у «Дію», обирати послугу бронювання, ввести дані працівника й відправити заявку в обробку. Якщо таке підприємство вже отримало оновлену критичність за новими критеріями, то така заява обробиться без очікування 72 годин.
Отримуйте новини в Telegram
У випадку, якщо, наприклад, у працівника бронювання закінчується 20 лютого то керівник підприємства може анулювати діюче бронювання й одразу подати на нове.
«У такому випадку, якщо критичність вже є за новими критеріями, працівник також отримує бронювання протягом 72 годин, якщо він буде відповідати всім критеріям. У такому випадку керівник підприємства заздалегідь зможе перебронювати працівників, які є важливими для підприємства», - сказала Коваль.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами