Американська компанія Google у 2018 році запровадить в інтернет-браузер Chrome функцію блокування настирливої реклами.
Про це повідомляє Інтерфакс.
Компанія заявила, що надасть власникам сайтів інструмент Ad Experience Reports, який допоможе їм зрозуміти, яка реклама вважається прийнятною і як вирішити проблеми з рекламою, яка не відповідає стандартам.
Читати ще: В Інтернет-магазинах купувати можна. Заборона була фейком
Неприйнятною, зокрема, буде вважатися реклама у вигляді спливаючих вікон, що автоматично включаються відеоролики і рекламні оголошення зі зворотним відліком часу.
Джерело: 24 канал
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами