Мобільні оператори "Київстар" і Vodafone, як і lifecell, перевели деякі тарифи на чотиритижневий термін (28 днів) надання послуг.
Раніше абонентна плата нараховувалася за календарний місяць - 30 днів або 31 день (28 або 29 днів у лютому), тож наразі доведеться протягом року платити за зв'язок 13 місячних тарифів.
У "Київстар" зазначили, що тепер усі тарифи для абонентів передплаченого зв'язку надають послуги терміном на чотири тижні.
"Нарахування послуг на чітко визначену кількість днів для абонентів передплати - поширена у більшості країн світу норма і вже довгий час практикується й іншими мобільними операторами в Україні", - заявили в компанії.
Представники Vodafone зауважили, що також перевели деякі тарифи на термін у чотири тижні. Це, наприклад, лінійка тарифів SuperNet і Unlim 3G.
В обох компаніях зазначили, що дані про терміни надання послуг можна знайти у докладному описі кожного тарифу на сайтах.
Також раніше стало відомо, що оператор мобільного зв'язку lifecell з 22 серпня перевів на 28-денну тарифікацію п'ять тарифних планів.
"З 22 серпня на 28-денну тарифікацію переводяться тарифи "Лайфхак", "Лайфхак Плюс", "Хайп", "Дзвінки всім 2017", "Дзвінки всім". Починаючи з 5 вересня, перехід на розрахунковий період тривалістю чотири тижні буде застосований до тарифів "3G Смарт 69", "Смартфон 2018" і "Абсолютна свобода", - повідомили у прес-службі оператора.
Загалом за 12 місяців абонентам тарифних планів з 28-денною тарифікацією доведеться оплатити зв'язок 13 разів.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами