Влада вважає, що слід легалізувати автомобілі, які були ввезені в Україну до 1 січня 2018 року.
Крім того, за словами голови комітету з питань податкової та митної політики Ніни Южаніної, легалізацію потрібно обмежити, щоб не пропустити “дуже старі” автомобілі. Під час обговорення з активістами владою пропонувалося легалізовувати лише автомобілі, що випущені після 2000 року, пишуть Факти ICTV.
Остаточних цін на таку легалізацію пані Южаніна не озвучила, але, на її думку, основою для розрахунку може стати так званий “молдавський сценарій”, за яким пільга для розмитнення склала 70%. Тобто, для легалізації автомобілів доведеться сплатити тільки 30% від діючих ставок.
Читайте ще: Нелегальні "євробляхи": на Буковині засудили головного держінспектора
Звучали і інші схеми з розрахунку вартості легалізації. Деякі учасники зустрічі пропонували застосувати діючий нині закон про пільгове розмитнення автомобілів, що відповідають нормам Євро-5 (№3251) до усіх автомобілів незалежно від віку.
Ще один варіант – застосувати базову ставку розмитнення однієї евробляхи у 800 евро.
Сторони ще не дійшли згоди щодо вартості легалізації, але одностайно говорять про те, що ситуація навколо автомобілів “на бляхах” потребує якомога швидшого вирішення. Представники організації, які представляють власників авто на єврономерах, пообіцяли узгодити свої позиції щодо озвучених пропозицій до наступної середи, 28 березня.
Вам буде цікаво: 7 причин, чому Україну заполонили авто на євробляхах
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами