Після 24 лютого 2022 року чимало українців почало відмовлятися від російської мови та всього, що може пов'язувати їх з ворогом. Зокрема, 62% краян повністю відхрестилися від російськомовного контенту.
78% наших земляків під час повномасштабної війни зрозуміли, що є різниця, якою мовою сприймати інформацію. У 22% громадян нічого у цьому плані не змінилося, свідчать результати соціологічного дослідження «Культурні практики населення України в умовах війни». Про це пише Медіа агентство АСС з посиланням на 24 канал.
Медіа агентство АСС є в Instagram
Повністю перестали дивитися і читати російськомовний контент 62% українців. Вони віддають перевагу українськомовному. 31% значно зменшили споживання російськомовного контенту і значно збільшили споживання українськомовного. 7% почали більше читати іноземною мовою, але не російською.
Також, що цікаво, більшість українців у час війни змінили жанр контенту, який вони читають, переглядають або слухають. Ці 59% людей почали більше читати/дивитися новини, аналітику та політичні шоу. 14% – документальні фільми, 13% – віддають перевагу розважальним шоу.
За час дослідження опитали понад тисячу українців.
Читати ще: Понад 80% українців вважають, що вибори мають проводитися після війни (ОПИТУВАННЯ)
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами