Вранці 3 лютого у роботі оператора мобільного зв'язку«Київстар» стався масштабний збій. Багато абонентів не можуть здійснювати та приймати дзвінки, спостерігаються проблеми з доступом до сайту. Про це повідомляє Медіа агентство АСС з посиланням на Главком.
Про збої у роботі «Київстару» скаржаться у соцмережах користувачі з різних регіонів України.
Так, при спробі здійснити дзвінок абонент чує повідомлення, що на його рахунку недостатньо коштів. Також відсутня можливість перевірити стан рахунку – не працює код для перевірки *111#. Зокрема, неможливо зайти до особистого кабінету програми «Мій Київстар». Мобільний інтернет при цьому працює. У компанії «Київстар» це називають «складнощами».
«Зараз спостерігаються складнощі під час здійснення дзвінків. Ми вже повідомили в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання, приносимо вибачення за тимчасові незручності», – йдеться в офіційному коментарі компанії.
Отримуйте новини в Telegram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами