Про це компанія повідомила у Фейсбуці, пише Медіа агентство АСС з посиланням на Укрінформ.
«За минулий тиждень з 4 по 10 серпня моніторингова система Укрзалізниці ідентифікувала та заблокувала 271 підозрілий акаунт. Загалом з березня маємо вже 3806 заблокованих акаунтів користувачів, які здійснювали підозрілу активність», - зауважили в УЗ.
Наші новини є у Facebook
У компанії пояснили, що застосунок УЗ створено для індивідуального придбання квитків, однак недобросовісні користувачі намагаються обійти технічні обмеження та використовувати його в інших цілях.
Зокрема, підставами для блокування можуть стати: створення великої кількості повʼязаних акаунтів, бронювання квитків без подальшої оплати, масова купівля квитків на різні прізвища тощо.
За аналогією з фінансовими установами, Укрзалізниця посилила ідентифікацію клієнтів та впровадила систему моніторингу аномальної поведінки у своїх онлайн-сервісах.
«Зокрема, оцінюється не тільки безпосередня кількість придбаних квитків, наявність різних прізвищ у квитках, але й дії, які вчиняються в системі, щоб «утримувати» квитки (цим зловживають квиткові спекулянти). Це необхідно, щоби добросовісні пасажири могли знайти свої заповітні квитки навіть у пік сезону», - пояснили в УЗ.
Крім кількості придбаних квитків на різні прізвища, підставою для блокування облікового запису може стати: надмірна кількість резервацій та пошукових запитів за конкретним напрямом або хаотичні запити, або ж кількість акаунтів, привʼязаних до однієї банківської картки тощо.
У компанії також навели деякі приклади подібних махінацій. Так, один користувач створив 8 акаунтів, з яких купував квитки на різні прізвища, а потім видаляв профілі, щоб обійти систему.
В іншому випадку було створено 18 повʼязаних акаунтів, що одночасно діяли під контролем однієї особи, яка масово скуповувала квитки, або ж інший акаунт намагався 134 рази бронювати місця на 15 хвилин, жодного разу не здійснивши оплату.
Користувач, який придбав більше 200 квитків через застосунок, намагався виправдати свою діяльність тим, що нібито організовує поїздки для дитячих груп та допомагає обласним адміністраціям. У компанії звернулись до відповідних установ, щоб перевірити ці твердження, які виявились фальшивими.
Укрзалізниця нагадала, що співпрацює з агентами з продажу квитків щодо блокування шкідливого програмного забезпечення, яке намагається отримати доступ до системи компанії для моніторингу квитків через сторонні сервіси. Якщо ці сервіси не зможуть ліквідувати вразливі точки, в УЗ їх відключать.
У компанії нагадали, що для організації групових перевезень, зокрема дитячих, існує окремий сервіс. Усі заявки опрацьовуються в порядку черги, однак через обмежену кількість рухомого складу УЗ не завжди може задовольнити всі запити.
Якщо користувача було заблоковано помилково, компанія закликає звертатися на офіційну електронну адресу [email protected] для розгляду та можливого розблокування облікового запису.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами