Про це під час брифінгу повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський, пише Медіа агентство АСС з посиланням на Укрінформ.
«Сьогодні Укрзалізниця потребує системної державної підтримки та фінансування. Тарифи на пасажирські перевезення не переглядалися з 2021 року, на вантажні - з 2022 року. Лише пасажирський напрямок недофінансований десь на рівні 20 млрд грн», - сказав Перцовський.
За його інформацією, доходи від внутрішніх перевезень далекого слідування наразі становлять близько 6-7 млрд грн на рік, ще близько 4 млрд грн на рік генерує міжнародний напрямок. При цьому загальні видатки на пасажирські перевезення у далекому сполученні становлять 19-20 млрд грн на рік.
Отримуйте новини в Telegram
З приміським сполученням ситуація, за словами очільника УЗ, набагато гірша. Доходи у цьому секторі становлять менш як 1 млрд грн за загальних видатків в 11-12 млрд грн.
«При цьому є позиція держави: під час війни квитки мають лишатися доступними для більшості населення. Ми підтримуємо і Президента, і уряд у цьому питанні, але вважаємо, що можна вже сьогодні вдаватися до певної лібералізації. Наприклад, запроваджувати динамічне ціноутворення, коли квитки в останні хвилини перед відправленням продаються за більшу ціну. Або запропонувати певні категорії дорожчих квитків, як це є в «міжнародці», ту ж вартість СВ підняти. Тобто знайти баланс в обмеженнях», - зазначив очільник УЗ.
Проте наразі ці можливості лише обговорюються, конкретних планів щодо зміни діючих цін на квитки для пасажирів не розглядають.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами